• نسل جدید رنو مگان به ایران رسید
  • نسل جدید رنو مگان به ایران رسید
  • نسل جدید رنو مگان به ایران رسید
  • از سوی نگین خودرو و در ادامه عرضه محصولات جدید رنو در بازار کشور: نسل جدید رنو مگان به ایران رسید
نسل جدید رنو مگان به ایران رسیدنسل جدید رنو مگان به ایران رسیدنسل جدید رنو مگان به ایران رسیداز سوی نگین خودرو و در ادامه عرضه محصولات جدید رنو در بازار کشور: نسل جدید رنو مگان به ایران رسید
نمایشگاه خودرو تهرا ن ۹۶ (۳۰)

از سوی نگین خودرو و در ادامه عرضه محصولات جدید رنو در بازار کشور: نسل جدید رنو مگان به ایران رسید

عصر خودرو -نگین خودرو امسال اخبار جذابی را برای علاقه‌مندان داشت که در این میان نمایش نسل جدید رنو مگان سدان قطعا یکی از مهم‌ترین رویدادها بود. این خودرو که مدتی قبل در بازارهای جهانی عرضه شد، اینک توسط نگین خودرو در دومین نمایشگاه خودرو تهران معرفی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از نزدیک با این سدان متوسط رنو دیدار کنند. در ادامه مروری کوتاه بر نسل جدی مگان سدان خواهیم داشت، خودرویی که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها در سال آینده روانه بازار کشور می‌شود تا قدرت یک سدان اروپایی را به رخ رقبا بکشد.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، رنو مگان در ایران خودرو محبوبی است و علاقه‌مندان زیادی دارد که از مدت‌ها پیش منتظر دیدار آن بودند. نسل جدید این خودرو همسو با طراحی دیگر مدل‌های جدید رنو است و به این ترتیب می‌توان آن را یک تلیسمان کوچک شده دانست ضمن آنکه در زمینه امکانات رفاهی نیز پیشرفت زیادی داشته و اکنون نه‌تنها بالاتر از نسل پیشین خود، که بالاتر از رقبای دیگرش جای گرفته است.
مگان سدان 2017، ترکیب طراحی جسور و هیجان‌انگیز مگان هاچ‌بک نسل چهار با ژست و تناسبات شیک و با وقار تلیسمان سدان است. این احساس شیک و وقار برگرفته از تلیسمان، صرفا بصری نیست و رنو، مگان سدان جدید را سدانی متوسط با امکانات خودروهای کلاس بالاتر از خود معرفی می‌کند که نمونه بارز آن، سقف شیشه‌ای پانورامیک یک‌تکه‌ای است که با اتصال شیشه‌های جلو و عقب به یکدیگر، طرح‌مایه‌ای دو رنگ به استایل ظاهری این ساخته رنو می‌دهد. صفحه نمایش 7 اینچی TFT به جای نشانگرهای آنالوگ پشت فرمان و صفحه‌نمایش 8.7 اینچی لمسی تبلت‌مانند با چیدمان ایستاده از جمله امکانات داخلی این خودرو است. هنوز امکانات مدل‌های عرضه شده در ایران نهایی نشده است اما بر اساس آنچه مدیرعامل نگین خودرو تاکید کرد، این خودرو با بالاترین سطح امکانات به ایران عرضه خواهد شد.
همچنین به لطف طراحی مناسب، این خودرو نه‌تنها ارائه دهنده فضای عقبی جادار برای سرنشینان بالغ است، بلکه ظرفیت حمل باری بالغ بر 508 لیتر را دارد. فضای داخلی مگان برای چهار سرنشین کاملا کافی و برای پنج سرنشین هم مناسب است ضمن آنکه ارگونومی داخل کابین به لطف بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌ها بسیار مناسب است و داشبورد ساده آن کار با خودرو را بسیار آسان می‌کند. این خودرو برای بازار ایران به‌احتمال زیاد با سیستم مالتی سنس رنو عرضه می‌شود و به این ترتیب راننده می‌تواند از طریق صفحه نمایش بزرگ میانی، بخش‌های مختلف خودرو را کنترل کند.
هرچند بخش‌های فنی این خودرو هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده است اما بر اساس آنچه شنیده می‌شود، این خودرو در بازار ایران با موتور 1.2 لیتری توربوشارژر عرضه خواهد شد و به این ترتیب می‌تواند ترکیبی از مصرف سوخت اقتصادی و توان بالای موتور را ارائه کند.
برای اطلاعات بیشتر در زمینه این خودرو هنوز باید صبر کنیم اما از هم‌اکنون می‌توان پیش‌بینی کرد این خودرو توازن قوا در این بخش از بازار را بر هم بزند، دقیقا مشابه کاری که پیش از این تلیسمان در بازار سدان‌های بزرگ در ایران انجام داد.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany