ردیابی خودروهای آف‌رود و تورهای گردشگری در بیابان لوت

عصر خودرو- مدیر پایگاه میراث‌ جهانی بیابان لوت از تهیه برنامه مانیتورینگ و ردیابی خودروهای آفرود و تورهای گردشگری در میراث جهانی بیابان لوت خبر داد.

Sunday 08 October 2017 - 17:01:00

ردیابی خودروهای آف‌رود و تورهای گردشگری در بیابان لوت

به‌گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به‌نقل از روابط‌عمومی پایگاه میراث جهانی بیابان لوت، مهران مقصودی مدیر این پایگاه جهانی گفت: برنامه مانیتورینگ و ردیابی خودروهای آفرود و تورهای گردشگری در این اثر طبیعی‌ جهانی مرحله تست خود را طی می‌کند و به زودی اجرایی خواهد شد.

او افزود: در برنامه مدیریت خودروهای آفرود و تورهای گردشگری بیابان لوت، ردیاب بر روی خودرو نصب می‌شود که توانایی محاسبه موقعیت جغرافیایی به صورت آنلاین و آفلاین و ارسال آن برای مرکز کنترل (سرور مرکزی) را داراست.

برچسب ها

ردیاب خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
طرح نصب ردیاب خودرو به مرحله اجرا رسید لزوم نصب سیم کارت در خودرو با هدف کاهش تصادفات نگهبان خودرو چند؟ تولید و صادرات ردیاب خودروی ایرانی نصب تراشه ردیاب خودرو از آبانماه امکان‌پذیر است طرح نصب ردیاب خودرو در خوزستان نهایی شد آغاز اجرای آزمایشی سامانه ردیاب خودرو+جزئیات تجهیز 300 هزار خودرو به سیستم ردیاب تا پایان شهریور امسال افزایش هزینه‌های سرقت با اجرای طرح ردیاب خودرو اجرای طرح نصب ردیاب خودرو اقدام موثری در راستای کاهش جرم سرقت است کارآفرینی محققان ایرانی از طریق تولید و فروش تجهیزات ردیابی خودرو رونمایی از سامانه های'ردیاب خودرو'و 'نقاط حادثه خیز' سیستم ردیاب در خودروها نصب می شود طرح قضایی«نصب ردیاب بر روی خودروها» تا پایان سال اجرا می‌شود خودروهای امدادی در استان همدان به سامانه های ردیاب مجهز شدند با این ابزار ساده خودرویتان را با گوشی ردیابی کنید رهیاب سخنگو افزایش ایمنی تردد در جاده‌ها با بهره‌گیری از ردیاب‌های خودرو
Back to top