سومین نمایشگاه خودرو البرز (2)

شمارش معکوس برای آغاز بکار رویداد خودرویی البرز

عصر خودرو- با آغاز اجرای بسته تبلیغاتی، ساخت و ساز غرفه¬ها،‌ انتقال محصولات به محل برگزاری و تکاپوی مشارکت¬کنندگان در نمایشگاه خودرو، ‌ شمارش معکوس برای میزبانی استان البرز از سومین رویداد ملی صنعت خودرو کشور در کرج،‌ آغاز شده است.

Saturday 24 September 2016 - 15:41:00

شمارش معکوس برای آغاز بکار رویداد خودرویی البرز

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، سعید محمودی،‌ مدیرعامل گروه بین المللی تانا و رییس ستاد اطلاع رسانی نمایشگاه،‌ ضمن اعلام این مطلب افزود:‌ پس از یک دوره وقفه در برگزاری نمایشگاه¬های تخصصی ملی،‌ با برپایی دوره جدید نمایشگاه خودرو،‌ صنعت نمایشگاهی البرز، فصل جدیدی را آغاز و تجربه می کند.
محمودی در تشریح بسته اطلاع رسانی و تبلیغاتی نمایشگاه خودرو گفت:‌ علاوه بر اقدامات انجام شده در فازهای اول و دوم، فعالیت¬ها‌ تولید و ارائه فرآورده¬ها و اقلام ارتباطی نمایشگاه در فاز نهایی شامل استند تبلیغاتی سطح شهر،‌ پوستر و کارت دعوت،‌ پیام کوتاه،‌ بنر الکترونیکی و خبر به صورت گسترده و متناسب با نمایشگاه مهم خودرو،‌ انجام پذیرفته است.
رییس ستاد اطلاع رسانی نمایشگاه خودرو در مورد پیشرفت فعالیت¬های فیزیکی نمایشگاه گفت:‌ این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 4 هزار مترمربع برگزار می¬شود که 70درصد آن به صورت خودساز و توسط مشارکت کنندگان ساخته می شود و از روز جمعه،‌2 مهرماه،‌ ساخت و نصب آنها آغاز شده و 30درصد غرفه سازی مدولار نیز  امروز پایان می¬یابد.
محمودی اظهار داشت:‌ مراسم افتتاحیه نمایشگاه عصر روز سه شنبه 6 مهرماه با حضور مقامات و مسئولین استانی و اصحاب رسانه برگزار می شود.
خاطر نشان می شود سومین نمایشگاه خودرو البرز در تاریخ 6 تا 9 مهرماه در شهر کرج و محل موقت نمایشگاه های استان واقع در پل شهدای پلیس،‌موسسه گلستان گلشهر  و از ساعت 16 تا 21 (‌جمعه 10 تا 20) برپا می شود.

برچسب ها

سومین نمایشگاه خودرو البرز
Back to top