سوختگیری ظرف چند ثانیه؛

پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد

عصر خودرو- شرکت ملی نفت ابوظبی یک بازوی رباتیک طراحی کرده که باک خودرو را در پمپ بنزین ظرف چند ثانیه پر می کند. این بازوی رباتیک در باک را باز می کند و فرایند سوختگیری را به دقت و آسانی انجام می دهد.

يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵:۰۰

پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، ربات مذکور نه تنها باک خودرو را پر می کند، بلکه با کمک یک اپلیکیشن در وقت کاربر نیز صرفه جوی می کند. این اپ تضمین می کند فرد مقدار دقیق سوخت مورد نیاز برای سفرش را دریافت کند. 2 ماه قبل شرکت مذکور از برنامه پایلوت ربات سوختگیری خبر داده بود. البته توسعه این ابزار یک سال طول کشید. ربات مذکور طوری توسعه یافته تا نه تنها حافظ محیط زیست باشد، بلکه خطر بیرون ریختن سوخت نیز کاهش یابد.

هنگامیکه افراد به یکی از ایستگاه های ADNOC می رسند، می توانند نوع سوخت را انتخاب و روی یک نمایشگر لمسی یا اپلیکیشن موبایل ضربه بزنند. در مرحله بعد بازوی رباتیک با یک نازل متناسب و حسگرهایی که تضمین می کند نازل هنگام سوختگیری به طور صحیح قرار گرفته است، فرایند سوختگیری را انجام می دهند.

دوربین ها و حسگرهای مختلف فرایند سوختگیری را رصد می کنند و همزمان تضمین می شود همه فعالیت ها به طور ایمن و متناسب انجام شود. پس از پایان یافتن سوختگیری، بازوی رباتیک نازل را عقب می کشد و فرد می تواند محل را ترک کند.

کارمند رباتیک پمپ بنزین بخشی از استراتژی 5 ساله شرکت برای تضمین آن است که خودروها بهتر سوختگیری کنند.

برچسب ها

جایگاه‌ها سوخت‌ربات
مطالب مرتبط بیشتر
ربات پلیس امنیت جاده‌ها را تضمین می‌کند نقش مهم سوخت CNG در خودکفایی در تأمین بنزین تولید انبوه دوچرخه و اسکوتر با ربات های «اوبر» رباتی که ۶ ماه زودتر جای پارک خودرو را رزرو می کند مسئول پخش در ساری: جایگاه‌های سوخت هیچ گاه تعطیل نشدند صحت عملکرد ۷۰۲ نازل سوخت در همدان بررسی و تائید شد پای ربات ها به پمپ بنزین باز شد راه‌اندازی ۴ جایگاه عرضه فرآورده نفتی در منطقه تهران روبات بسکتبالیست تویوتا، موفق‌تر از تمام بازیکنان جهان/ عکس تأمین سوخت در استان البرز با مشکلی مواجه نیست سوخت‌رسانی سیار به در راه ماندگان برف در اتوبان‌های تهران – قم و تهران – کرج ربات‌های هوندا در نمایشگاه ۲۰۱۸ محصولات الکترونیکی لاس وگاس این ربات راحتی صندلی خودرو را می سنجد کمک ربات‌های پلیس به کنترل ترافیک در پکن نخستین ربات " انتخاب روغن موتور مناسب خودرو" ساخته شد همکاری فولکس واگن با یک شرکت ربات سازی ربات تویوتا کمک حال کهنه‌ سرباز آمریکایی شد+تصاویر ربات‌های راننده با هم صحبت می‌کنند ربات، خطری که جان صنعت خودرو را تهدید می‌کند برندسازی سوخت؛ طرح شکست خورده جزئیات برندسازی جایگاه‌های سوخت اعلام شد ایران به زودی صادر کننده بنزین می‌شود البرزی‌ها در ایام نوروز ۶۳ میلیون لیتر بنزین سوزاندند میزان آلایندگی ال.پی.جی؛ یک دهم بنزین افزایش کارمزد جایگاه‌های عرضه CNG به زودی تصویب می‌شود جایگاه‌داران سالانه ۱۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال کارمزد دریافت می‌کنند فروش مکمل سوخت در جایگاه‌ها ممنوع است مهلت شش ماهه شورا به شهرداری برای ایجاد جایگاه‌های کوچک سوخت
برگشت به بالا