فونیکسریمکسبهتام

جزییات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های آخر هفته اعلام شد

عصر خودرو- وزارت راه و شهرسازی جزییات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های حدفاصل روزهای چهارشنبه ۱۷ آذرماه الی شنبه ۲۰ آذرماه را اعلام کرد.

جزییات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های آخر هفته اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، براین اساس تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه الی 6 صبح روز شنبه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

    همچنین تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 15 الی 23 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت 18 الی 23 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

    وسائل نقلیه سنگین نیز در این روزها محدودیت‌هایی خواهند داشت براین اساس تردد انواع وسائل نقلیه در محور کندوان ممنوع خواهد بود.

    در محور هراز در کنار ممنوع بودن تردد تریلر، تردد کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت الی 22 روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ممنوع است. همچنین در محور فیروزکوه نیز تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت الی 22 روزهای چهارشنبه و جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

    وزارت راه و شهرسازی شش محور را نیز به دلیل مداخلات جوی مسدود اعلام کرده است. محور شمشک به دیزین (حدفاصل پارکینگ بالا تا پارکینگ پایین)، کمربندی دهلران به اندیشمک، محور رامیان به شاهرود، محور پونل به خلخال، محور سروآباد به پاوه و محور اندیکا به ایذه به دلیل مسائل جوی تا اطلاع ثانوی ترددی نخواهند داشت.

    برخی از جاده‌ها نیز به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای در برخی نقاط با محدودیت تردد روبه‌رو هستند. براین اساس آزادراه کرج – تهران، محور کندوان، محور هراز، محور فیروزکوه و محور قدیم تهران – قم در برخی نقاط محدودیت‌هایی خواهند داشت.

    وزارت راه و شهرسازی وضعیت تردد جاده‌ها در 24 ساعت گذشته را نیز اعلام کرده که براین اساس آزادراه کرج به تهران با ثبت بیش از 110 هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده بوده است. پس از آن آزادراه کرج به قزوین، تهران به کرج و قزوین به کرج در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

    محورهای مواصلاتی تهران به پاکدشت – ساوه و شهریار نیز در رتبه‌های بعدی جای گرفته‌اند و مسیر کرج به ماهدشت نیز دهمین جاده پرترافیک در طول 24 ساعت گذشته بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو