فونیکسریمکسبهتام

مدیر سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری منطقه ۶ تبریز:

بازارچه خودرو و پیست اتومبیل رانی در غرب تبریز احداث می شود

عصر خودرو- مدیر سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری منطقه ۶ تبریز از تدوین بسته های سرمایه گذاری برای احداث بازارچه خودرو و پیست اتومبیل رانی در غرب تبریز خبر داد.

بازارچه خودرو و پیست اتومبیل رانی در غرب تبریز احداث می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر، ابراهیم ابراهیمی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون چهار بسته سرمایه گذاری اعم از پیست اتومبیل رانی، آفرود و موتور کراس، ماشین های رادیویی، پیست پینت بال و ماشین های چهار چرخ  در غرب تبریز آماده شده و به زودی برای جذب سرمایه گذار، فراخوان می شود.

    وی با تشریح بسته های مشارکتی آماده شده در منطقه 6 افزود: احداث نخستین مجتمع چندمنظوره ی تفریحی در غرب تبریز یکی از مهمترین پروژه هایی است که با حجم سرمایه گذاری تقریبی 20 میلیارد ریال به فراخوان گذاشته می شود.

    مدیر سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری منطقه 6 در ادامه، از طرح انتقال بازار هفتگی خودرو به خارج شهر خبر داد و افزود: بر این اساس بازار هفتگی خودرو در زمینی به مساحت 22 هزار متر مربع با هماهنگی سازمان میادین و مشارکت بخش خصوصی در شهرک مبل و خودرو مایان با 40 میلیارد ریال سرمایه گذاری ایجاد می شود.

    وی از پروژه پارکینگ شهرک امام(ره) به عنوان دیگر طرح پیشنهادی در بسته سرمایه گذاری شهرداری منطقه 6 تبریز یاد کرد و گفت: این پارکینگ با مشارکت بخش خصوصی در زمینی به وسعت دو هزار و 500 متر مربع و زیربنایی در حدود پنج هزار متر مربع در دو طبقه زیر صفر احداث خواهد شد که حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این پروژه نیز 50 میلیارد ریال است.

    ابراهیمی از مطالعه طرح ساماندهی، احداث و نصب 23 تابلوی تبلیغاتی با پیش بینی رقم سه میلیارد ریال در غرب تبریز نیز خبر داد و تصریح کرد: شهرداری منطقه 6 از تمام سرمایه گذاران دعوت می کند جهت مطالعه، بررسی و مشاهده زیرساخت های منطقه به واحد مشارکت این منطقه مراجعه کنند و امیدواریم برای بخش خصوصی حلاوت سرمایه گذاری در غرب تبریز را ایجاد کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم