فونیکسریمکسبهتام

۵۳ میلیون و ۶۰۹ هزار تردد در محورهای خراسان شمالی ثبت شد

عصر خودرو- معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: طی هشت ماه نخست امسال ۵۳ میلیون و ۶۰۹ هزار تردد در محورهای استان توسط ۳۸ دستگاه تردد شمار ثبت‌شده است.

۵۳ میلیون و ۶۰۹ هزار تردد در محورهای خراسان شمالی ثبت شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سعید سبحانی پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان شمالی به مناسبت هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری اظهار کرد: طی هشت ماه نخست امسال 53 میلیون و 609 هزار تردد درمحورهای استان ثبت‌شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12.6 درصد رشد داشته است.

    سبحانی افزود: طی این مدت محور بجنورد به شیروان به‌عنوان پرترددترین محور استان و جاده سنخواست به جاجرم کم ترددترین محور استان بوده است.

    وی با اشاره به اینکه طی این مدت 22 درصد از ترددها در محورهای دارای تخلف بوده‌اند، تصریح کرد: طی این مدت ساعات 10 تا 11 صبح و 18 تا 20 ساعات اوج تردد بوده است.

    معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اظهار کرد: همچنین طی هشت ماه نخست امسال دو میلیون 255 هزار تن بار توسط ناوگان باربری در استان جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2.1 درصد کاهش داشته است.

    سبحانی بیان کرد: یک‌میلیون و 752 هزار مسافر با 182 هزار سفر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی به مقاصد مختلف جابه‌جاشده‌اند.

    وی با اشاره به اینکه در حال حاضر چهار هزار و 212 دستگاه ناوگان حمل‌ونقل کالا در خراسان شمالی وجود دارد، افزود: تعداد رانندگان مسافربری یک هزار 673 نفراست و هفت هزار و 15 نفر راننده درزمینهٔ حمل‌ونقل باری و دارای کارت هوشمند در محورهای استان فعالیت می‌کند.

    معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: با توجه به آمار هفت ماه نخست امسال، 145 نفر در جاده‌های برون‌شهری و روستایی در خراسان شمالی جان خود را ازدست‌داده‌اند که این به معنای این است در هر 35.07 ساعت یک نفر در جاده‌های برون‌شهری و روستایی در استان جان خود را از دست می‌دهد.

    وی با اشاره به اینکه رانندگان برای استفاده از تسهیلات نوسازی ناوگان فرسوده استقبال خوبی ندارند، تصریح کرد: بیشترین دلایل عدم استقبال از نوسازی ناوگان فرسوده این است که مالکان خودروهای فرسوده در میزان آورده با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.

    سبحانی اضافه کرد: همچنین نبود تفاوت قیمت ارائه خدمت بین ناوگان جدید و فرسوده، نداشتن توانایی تأمین وثیقه بانکی موردنیاز بانکی توسط مالکان خودروهای فرسوده و تحویل نشدن به‌روز ناوگان نو توسط کارخانه ازجمله دلایلی است که باعث استقبال نکردن رانندگان از این طرح‌شده است

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو