فونیکسریمکسبهتام

هزینه سنگین فولکس واگن برای تبلیغات تلویزیونی

عصر خودرو- براساس اخبار منتشر شده در رسانه ها، گروه خودروسازی فولکس واگن آلمان هزینه سنگینــی را بـرای تبلیغــات تلویــزیــونــی محصـولاتـش می پردازد. در لیست منتشر شده ۱۵ شرکت خودروسازی و همچنین شرکت تولید تایر «بریجستون» از جمله بالانشینان این جدول هستند. حضور یک شرکت مشهور تولید تایر خودرو در این لیست در شرایطی صورت می گیرد که رتبه های اول تا هفتم این لیست را شرکت های خودروسازی بین المللی به خود اختصاص داده اند.

هزینه سنگین فولکس واگن برای تبلیغات تلویزیونی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فرصت امروز ، براساس جزییات منتشر شده، گروه خودروسازی فولکس واگن آلمان با پرداخت رقمی معادل 6میلیارد و 600میلیون دلار در سال 2015 میلادی در رتبه چهارم جدول مذکور قرار گرفته است. جنرال موتورز دیگر شرکت خودروسازی است که با اختصاص رقمی معادل 5میلیارد و 100 میلیون دلار در رتبه ششم و پس از گروه خودروسازی دایملر قرار دارد که هزینه ای 5 میلیارد دلاری برای تبلیغات محصولاتش پرداخت کرده است.

    در همین راستا شرکت فورد موتورز با هزینه ای معادل 4میلیارد و 300 میلیون دلار در رده 11 و گروه خودروسازی تویوتای ژاپن با 4 میلیارد و 100 میلیون دلار در رده 12 این جدول قرار گرفته اند. گفتنی است شرکت های فیات – کرایسلر و BMW نیز رتبه های بعدی را به خود اختصاص داده اند.

    بررسی های صورت گرفته نشان می دهد شرکت های فعال در صنعت خودروسازی و خاصه شرکت های خودروسازی بین المللی بیش از هر صنعت دیگری در حوزه تبلیغات فعال بوده و سرمایه گذاری کرده اند. در همین ارتباط می توان گفت صنعت خودروسازی در مجموع 47 میلیارد دلار در سال 2015 میلادی برای تبلیغ محصولات خود هزینه کرده است که این رقم معادل 20 درصد کل هزینه های تبلیغات 10شرکت تجاری نخست حاضر در این لیست است.

    صنعت مراقبت و پرستاری از اشخاص و محصولات خانگی دومین حوزه ای است که شاهد بیشترین میزان سرمایه گذاری برای تبلیغات بوده است. گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که این صنعت در سال 2015 رقمی در حدود 45 میلیارد و 700 میلیون برای تبلیغات کالاها و خدمات خود اختصاص داده است.

    شایان ذکر است مطالعه جغرافیایی شرکت های حاضر در این لیست نشان دهنده آن است که 45 شرکت از 100 شرکت تجاری حاضر در این لیست آمریکایی بوده و رقمی در حدود 115 میلیارد و 200 میلیون دلار در سال 2015 میلادی به تبلیغات اختصاص داده اند.

    دومین کشوری که بیشترین تعداد شرکت های تجاری حاضر در این لیست را در خود جای داده آلمان است. جزییات منتشر شده در این لیست بیانگر آن است که شرکت های آلمانی با سرمایه گذاری 28 میلیارد و 900 میلیون دلاری خود برای تبلیغات کالاها و خدمات شان پس از همتایان آمریکایی خود در رتبه دوم قرار گرفته اند.

    لازم به ذکر است لیست شرکت های تجاری که هزینه قابل توجهی برای تبلیغ محصولات خود اختصاص می دهند از سال 1987 میلادی منتشر می شود و اطلاعات خود را از بیانیه ها و داده های ارائه شده از سوی شرکت های تجاری جمع آوری می کند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم