فونیکسریمکسبهتام

اگر الکامپ در محل نمایشگاههای بین المللی برگزار شود، نمی توانیم ترافیک را کنترل کنیم

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اگر نمایشگاهی مانند الکامپ در محل نمایشگاه بین المللی برگزار شود، دیگرکاری از دست کسی بر نمی آید و دوباره ترافیک بسیار سنگین را در تهران خواهیم داشت .

اگر الکامپ در محل نمایشگاههای بین المللی برگزار شود، نمی توانیم ترافیک را کنترل کنیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸:۰۰

    مازیار حسینی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: رسانه ها و مطبوعات نیز باید به کمک بیایند تا این اتفاق نیفتد .
    وی با اشاره به اینکه گفته می شود وضع ترافیک درتهران عجیب و غریب شده است،گفت: تجربه گذشته نشان می دهد در آذر و دی شاهد تراکم ترافیک بوده ایم .
    حسینی ادامه داد: موضوع توسعه حمل و نقل و اینکه مردم اطمینان داشته باشند که حتما در هنگام خروج از منزل با مشکل حمل و نقل عمومی روبرو نخواهند شد از جمله مواردی است که باید به آن توجه ویژه کرد .
    وی افزود: البته در فصل زمستان تمایل مردم به استفاده از اتومبیل شخصی و همچنین کاهش سرعت در هنگام بارندگی و بارش برف و همچنین ورود خودرو و شماره گذاری 600 تا 700 هزار خودرو و خارج نکردن خودروهای فرسوده از جمله مسائلی است که به ترافیک تهران دامن می زند .
    حسینی گفت: اگر بخواهیم به وضع خوبی برسیم باید تعداد واگن های مترو دو برابر شود و همچنین تعداد اتوبوس ها نیز از 7000 دستگاه به 10000 دستگاه برسد .
    معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران افزود: متاسفانه مسئله بغرنجی که در این روزها شاهد آن هستیم ، مسافرکشی خودروهای شهرستانی در تهران است که این موضوع در یکی دو ماه اخیر شدت یافت است و باید برای آن تصمیمی گرفت .
    حسینی افزود : البته نباید حرف تکراری و قدیمی را بار دیگر تکرار کنیم اما شهر تهران به یک مدیریت واحد شهری نیاز دارد که حرف اول و آخر را بزند .
    وی گفت: متاسفانه چند هزارمیلیارد خرج شده است تا نمایشگاهی در حاشیه تهران ساخته شود اما می بینیم برگزارکنندگان نمایشگاه به این امر توجهی نمی کنند و این موضوع نیز از حوزه اختیار ما خارج شده است و مطبوعات و رسانه ها باید سراغ افرادی بروند که در این زمینه نقش دارند و باید پاسخگو باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو