فونیکسریمکسبهتام

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

عصر خودرو- وزارت راه و شهرسازی جزئیات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی حدفاصل چهارشنبه (۲۴ آذرماه) تا یکشنبه (۲۸ آذرماه) را اعلام کرد.

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، براین اساس تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا شش صبح روز یکشنبه در محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

    همچنین تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت 17 تا 23 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

    در محور هراز نیز تردد کلیه وسائل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 تا 23 همان روز از آب اسک به سمت تهران یکطرفه است.

    وسائل نقلیه سنگین نیز در طول این روزها محدودیت‌هایی خواهند داشت. در محور کندوان تردد تریلر، کامیون و کامیونت ممنوع است. در محور هراز نیز در کنار ممنوعیت تردد تریلر، تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 22 در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و شنبه ممنوع است.

    در محور فیروزکوه نیز تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 در روزهای چهارشنبه و شنبه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

    وزارت راه و شهرسازی شش محور را نیز به دلیل مداخلات جوی مسدود اعلام کرده به این ترتیب محور شمشک به دیزین (حدفاصل پارکینگ بالا تا پارکینگ پایین)، کمربندی دهلران به اندیشمک، محور رامیان به شاهرود، محور پونل به خلخال (حدفاصل زندانه تا الماس)، محور سروآباد به پاوه و محور اندیکا به ایذه تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.

    آزادراه کرج – تهران، محور کندوان، محور هراز، محور فیروزکوه، محور قدیم تهران – قم و محور دماوند نیز جاده‌هایی هستند که در روزهای آینده به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای در برخی کیلومترها با محدودیت ترافیک روبه‌رو هستند.

    وزارت راه و شهرسازی وضعیت تردد جاده‌ها در 24 ساعت گذشته را نیز اعلام کرده که براین اساس آزادراه کرج – تهران با ثبت بیش از 113 هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده بوده است، پس از آن آزادراه‌های تهران – کرج، کرج – قزوین و قزوین – کرج قرار گرفته‌اند و در رتبه‌های بعدی نیز محورهای اتصالی تهران به پاکدشت – ساوه – شهریار و قم جای گرفته‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو