فونیکسریمکسبهتام

همزمان با افتتاح نمایندگی ایران خودرو در ایروان مطرح شد؛

تلاش برای معرفی برند ایران خودرو در ارمنستان

عصر خودرو- آیین گشایش نمایندگی ایران خودرو در ایروان پایتخت کشور ارمنستان با حضور جمعی از مقامات این کشور و مسوولان سفارت ایران برپاشد.

تلاش برای معرفی برند ایران خودرو در ارمنستان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، ایکوپرس در این مراسم محصولات مختلف ایران خودرو از جمله رانا،سورن،وانت آریسان در معرض دید خبرنگاران و مدعوین قرا گرفت و از دنا محصول جدید ایران خودرو برای بازار این کشور رونمایی شد.

    رضا نافذی صاحب نمایندگی ایران خودرو در ارمنستان در پاسخ به سوالی در خصوص چگونگی گشایش این نمایندگی گفت: مراحل احداث این نمایندگی سال گذشته در فضایی به وسعت 1500 متر با زیر بنایی حدودا 1100 متر آغاز شد و با گذشت یک سال توانستیم نمایندگی خود را افتتاح کنیم.

    وی افزود:نمایندگی ما در حال حاضر با 10 پرسنل آغاز به فعالیت کرده که ٤نفر از این افراد در شرکت ایران خودرو تحت آموزش های لازم قرار گرفته اند. همچنین در نظر داریم با توسعه این مجموعه پذیرش روزانه خود را به 20خودرو در روز افزایش دهیم.


    نافذی معتقد است محصولات ایران خودرودر بازار ارمنستان باید با خودروهای روز دنیا که به راحتی وارد بازار این کشور می شوند رقابت کنند و آن چه سبب می شود محصولات ما سهم بیش تری از بازار این کشور را کسب کنند ارایه خدمات پس از فروش مناسب و گسترده و عرضه قطعات مرغوب و باکیفیت است.

    وی ادامه داد: در حال حاضر سه هزار سمند و دو هزارو 200 خودروی 206 در خیابان های این شهر تردد می کنند و این در حالی است که مردم این کشور خواهان خرید خودروی دنا و وانت آریسان هستند که ما در نظر داریم با گسترش و توسعه فعالیت خود و ارایه خدمات فروش و پس از فروش مناسب و با انواع روش های فروش پر جاذبه، معرف خوبی برای محصولات ایران خودرو و در نهایت برند شرکت ایران خودرو در کشور ارمنستان و بازار کشورهای مجاور باشیم

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط