فونیکسریمکسبهتام

"حرکت" در سه رشته عکس، کاریکاتور و طراحی پوستر

ایران خودرو جشنواره هنری "حرکت" را استارت زد

عصر خودرو- گروه صنعتی ایران خودرو فراخوان جشنواره هنری خود با عنوان "حرکت" را در سه حوزه عکس، کاریکاتور و طراحی پوستر منتشر کرد.

ایران خودرو جشنواره هنری "حرکت" را استارت زد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس، با اعلام فراخوان جشنواره هنری حرکت هنرمندان سه حوزه عکس، کاریکاتور و طراحان پوستر می توانند آثار خودر را برای حضور در این جشنواره به ارسال ارسال کنند.

    در فراخوان این جشنواره سه موضوع" ایران خودرو؛ همسفر خانواده ایرانی"، "ایران خودرو؛ کار و زندگی"،  "ایران خودرو؛ از دیروز تا امروز" برای هنرمندان عکاس در نظر گرفته شده است.

    "خودروسازی موتور محرک صنعت"،  "دیپلماسی صنعتی ایران خودرو (تعامل با خودروسازان معتبر جهانی(" و "چرا ایران؟ چرا ایران خودرو؟" موضوعات مطرح شده برای بخش طراحی پوستر در نظر گرفته شده و موضوع مسابقه کاریکاتور   نیز "فرهنگ رانندگی" است.

    هموطنان و هنرمندان کشور برای حضور در این جشنواره از زمان اعلام فراخوان  تا 10 بهمن 95 فرصت دارند که آثار خود را به سایت artikco.ir  ارسال کنند. همچنین اطلاعات بیشتر در مورد این جشنواره و جوایز آن را نیز از طریق همین سایت یا دبیرخانه دائمی آن در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

    زمان برگزاری نمایشگاه آثار جشنواره 24 و 25 بهمن و همزمان با همایش بین‌المللی صنعت خودرو در سالن همایش‌های برج میلاد خواهد بود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 86072602 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط