فونیکسریمکسبهتام

مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان کرمانشاه مطرح کرد:

شناسایی ۶۶ نقطه پرحادثه دراستان کرمانشاه

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان کرمانشاه از شناسایی ۶۶ نقطه پرحادثه و راه‌اندازی ۴ پاسگاه مرزی در استان خبر داد.

شناسایی ۶۶ نقطه پرحادثه دراستان کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، بهمن خسروانی امروز چهارشنبه  در نشست خبری مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان به مناسبت «هفته راهداری، حمل و نقل و رانندگان» برگزار شد گفت: این هفته از هفته 26 آذر تا یک دی ماه است.

    وی اشاره ای به تلفیق  اداره راه و شهرسازی و حمل و نقل تحت عنوان راهداری و حمل و نقل از اردیبهشت امسال خبر داد.

    مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان کرمانشاه اشاره ای به وضعیت راه های استان داشت و افزود:  هشت هزار و 6کیلومتر راه در سطح استان وجود دارد که 379 کیلومتر بزرگراه، 493 کیلومتر راه اصلی، یک هزار و 803 کیلومتر راه فرعی و پنج هزار و 181 کیلومتر راه روستایی است.

    خسروانی از وجود 13هزار دستگاه پل، هفت هزار تونل به طول یک هزار و 741 کیلومتر، 180گردنه به طول یک هزار و 250کیلومتر، 340دستگاه ماشین آلات و به کارگیری 540نفر از عوامل راهداری خبر داد.

    وی افزود: در طول نه ماه اخیر 15هزار تن شن پاشی و نمک در معابر انجام شده، 73 کیلومتر اسفالت و 60 کیلومتر لکه گیری انجام شده است.

    خسروانی بازگشایی 80نقطه در اثر سیلاب، انجام 800مورد لایروبی، اصلاح و مرمت 19هزار کیلومتر، نصب 14کیلومتر نیوجرسی و پنج هزار تابلو علائم ایمنی، انجام دو هزار کیلومتر خط کشی و 140کیلومتر روشنایی راه ها را از دیگر اقدامات بخش راهداری دانست.

    وی درباره بخش حمل کالا نیز گفت: پس از بندرعباس، استان ما دومین مرز ورودی کالا است که از ابتدای سال 734 هزار و 856 تن کالای ورودی ترانزیت شده است.

    خسروانی کالای ترانزیتی خروجی از مرز پرویزخان را 10هزار و 756 تن و تعداد تردد مسافر از این مرز را 85 هزار نفر اعلام و عنوان کرد: در مرز خسروی نیز 29 هزار مسافر تردد کرده اند.

    وی از جابجایی سه میلیون و 200هزار مسافر خبر داد و افزود: تعداد 241دستگاه اتوبوس، یک هزار و 240مینی بوس و یک هزار و 180 خودروکرایه ای در امر جابجایی مسافر بکارگیری شده است.

    خسروانی میزان جابجایی کالا را پنج میلیون تن دانست و گفت: 13هزار کامیون و کامیونت از 67 شرکت حمل و نقل مسئولیت جابجایی مسافر را برعهده دارند و 21هزار راننده نیز نسبت به جابجایی مسافر و بار اقدام می کنند.

    وی از نظارت 26واحد مجتمع خدمات رفاهی خبر داد و افزود: امسال پنج هزار و 500 فقره کارت هوشمند صادر شده که سه هزار فقره به ناوگان باری، 300 فقره مسافری و دو هزار فقره نیز تمدید کارت مربوط شده است.

    خسروانی از وجود 3 مرکز تست سلامت رانندگان در کرمانشاه، کنگاور و اسلام آبادغرب خبر داد و گفت: در بخش ناوگان روستایی 200 دستگاه معرفی شده همچنین ثبتنام ها برای واگذاری 120دستگاه خودرو سمند انجام شده است.

    وی مسئولیت اداره پایانه ها را بر عهده شهرداری دانست و افزود: شهرداری برای ساماندهی وضعیت ترمینال شهید کاویانی قول مساعدت داده است.

    خسروانی از آمادگی برای اعطای وام شش درصدی برای نوسازی اتوبوس ها و مینی بوس ها خبر داد و گفت: 70درصد هزینه خودرو افراد متقاضی وام تعلق می گیرد.

    وی از به کارگیری دو هزار دستگاه اتوبوس برای جابجایی زوار اربعین خبر داد و افزود: این اداره در امر نظارت بر تردد زوار و قیمت گذاری فعال بوده است.

    خسروانی به وجود 30 دستگاه دوربین کنترل سرعت اشاره و عنوان کرد:3 پاسگاه پلیس راه نیز برای استقرار پلیس به زودی در سطح استان راه اندازی می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو