فونیکسریمکسبهتام

سرگرد شریفی خبر داد

اعمال قانون ۱۶۵ مورد دور دورهای شبانه

انتقال خودروهای متخلف به پارکینگ

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از تشدید طرح برخورد با تخلفات شبانه خبر داد و گفت: شب گذشته با ۱۶۵ مورد دور دورهای شبانه برخورد شد.

اعمال قانون ۱۶۵ مورد دور دورهای شبانه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: در طرح برخورد با تخلفات شبانه 400 دستگاه کامیون رصد شدند و از این تعداد  34 مورد فاقد معاینه فنی و 42 مورد دارای نقص فنی بودند و 12 مورد به علت سرعت غیرمجاز کامیون ها به عنوان تخلف در سامانه اجراییات ثبت شد و 5 کامیون توقیف و به پارکینگ منتقل شد.


    وی ادامه افزود: در این راستا خودروهای سبک در این طرح هم جریمه و اعمال قانون شدند که 105 فقره اعمال قانون به خاطر حرکات مارپیچ بود که از این تعداد 8 مورد و از 165 مورد مربوط به دور دورهای شبانه، 5 مورد به پارکینگ منتقل شدند.

    سرگرد شریفی بیان کرد: طرح شبانه برخورد با تخلفات حادثه‌ساز از ساعت 22 شب گذشته اجرا شد و ساعت 2 بامداد امروز خاتمه یافت و هزار و 105 مورد تخلف ثبت شد.

    وی در پایان با اشاره به هدف اجرای طرح شبانه پلیس گفت: هدف طرح برخورد با تخلفات شبانه ایجاد حس آرامش در بین شهروندان و رعایت قوانین و مقررات است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط