فونیکسریمکسبهتام

توسط ماموران راهور آذربایجان شرقی صورت گرفت؛

برخورد پلیس با خودروهای متخلف

عصر خودرو- ماموران نیروی انتظامی آذربایجان شرقی یک دستگاه پورشه را به دلیل تخلفات رانندگی متوقف کردند.

برخورد پلیس با خودروهای متخلف
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر،  ماموران نیروی انتظامی آذربایجان شرقی در راستای برخورد با خودروهای متخلف و رانندگانحادثه ساز تعدادی خودرو را متوقف کردند که از آن جمله می توان به توقیف یک دستگاه پورشه در شهرستان شبستر اشاره کرد و مجموع خلافی خودروهای توقیف شده حدود 66 میلیون ریال و بالاترین رقم آن مربوط به یک دستگاه پراید بوده است.

    توقیف پورشه با بیش از 10 میلیون ریال خلافی در شبستر

    در همین راستا فرمانده انتظامی شهرستان شبستر پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از توقیف خودرو سواری پورشه با 10 میلیون و 70 هزار ریال خلافی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مأموران پلیس راهور شهرستان در راستای برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز، هنگام کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودروی سواری پورشه را به علت عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی متوقف کردند.

    سرهنگ فریدون حیدری در ادامه گفت: در استعلام انجام گرفته از سوابق خودروی توقیفی، مشخص شد این خودرو دارای 10 میلیون و 70 هزارریال خلافی و جریمه پرداخت نشده است که جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

    توقیف پژو 206 با بیش از 14 میلیون ریال خلافی

    وی همچنین به توقیف خودرو سواری پژو 206 با 14 میلیون و 300 هزار ریال خلافی نیز اشاره کرد و افزود: مأموران پلیس راهور شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 را به علت عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی متوقف کردند که در استعلام انجام گرفته از سوابق خودروی توقیفی، مشخص شد این خودرو نیز دارای 14 میلیون و 300 هزارریال خلافی و جریمه پرداخت نشده است که جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان شبستر با بیان اینکه برابر قانون جدید رسیدگی به تخلفات در صورت ارتکاب تخلفات خطرآفرین علاوه بر اعمال قانون، نمره منفی هم در کارنامه رانندگی فرد متخلف ثبت می‌شود، از رانندگان خواست جهت تامین نظم و امنیت ترافیکی به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند.

    توقیف خودروی سواری پراید با 52 میلیون خلافی در مراغه 

    توقیف خودرو سواری پراید با 52 میلیون ریال خلافی نیز خبری بود که فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در جمع خبرنگاران اعلام کرد و گفت:  مأموران پلیس راهور شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودرو سواری پراید را به علت ارتکاب تخلف راهنمایی و رانندگی متوقف کردند.

    سرهنگ پاسدار رضا اصلانی فر در تشریح این خبر اظهار داشت: ‌با استعلام سوابق خودرو مشخص شد این خودرو 52 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده دارد که بلافاصله برابر ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی توقیف و روانه پارکینگ شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان مراغه هشدار داد: رانندگانی که مبالغ تخلف منظور شده برای وسیله نقلیه آنان بیش از 10 میلیون ریال است، هر چه سریع تر نسبت به پرداخت آن اقدام کننددر غیر این صورت نسبت به توقیف وسیله نقلیه آنان و سیر مراحل اداری در اسرع وقت اقدام خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو