فونیکسریمکسبهتام

خودرویی ها در بازار سرمایه/۱۲ آذر ۹۵

درخشش خریخت در روز منفی خودرویی ها

عصر خودرو- امروز یکشنبه ۱۲ دی ماه ۹۵، شاخص کل گروه خودرویی در جریان دادوستدهای دومین روز معاملاتی هفته، ۲۱۵ واحد معادل ۱.۱۳ درصد افت کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۷۸۱ واحد قرار گرفت.

درخشش خریخت در روز منفی خودرویی ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، در این روز بیش از  60 میلیون سهم و حق تقدم خودرویی به ارزش بیش از 10 میلیارد تومان در 5.7 هزار نوبت خریدوفروش شد. بازار سهام در حالی نظاره گر معاملاتی کم جان بود که ناظر بازار گشایش تدریجی نمادهای معاملاتی متوقف را پس از دوره ای طولانی در دستور کار خود قرار داده است.
    امروز نماد معاملاتی ختوقا پس از انتخاب اعضای هیات مدیره پس از توقفی چند روزه بازگشایی شد، فردا هم احتمالا نماد خساپا پس از 70 روز توقف به دامنه معاملات باز می گردد و خودرویی ها را از بلاتکلیفی نجات خواهد داد.
    گرچه روز گذشته در گروه خودرویی با کاهش قیمت ارز و سیگنال های خرید در الگوهای تکنیکالی با فضایی مثبت علی رغم  جو منفی در اغلب گروه های بورسی مواجه بودیم هر چند که تداوم عرضه سهام از سوی حقوقی ها مانع از شکل گیری صف خرید در این گروه  شد.
    با این وجود امروز از این جو مثبت خبری نبود، در این میان تنها نماد خریخت خوش درخشید، این سهم در قیمت 1,400 ریال با صف خرید 649 هزاری و حجم معامله 4.6 میلیون با رشد 2.64 درصدی (4.99  درصدی قیمت معامله) در قیمت پایانی به کار خود خاتمه داد.
    نمادهای خکمک، ختور، ختراک، ختوقا و خفنر سایر نمادهایی بودند که افزایش قیمت پایانی ناچیزی داشتند، مابقی نمادها سرخ پوش بودند، در این بین خلنت در قیمت 2,941 ریال تا آستانه صف فروش پیش رفت. خکمک و خفنر نیز گرچه افزایش ناچیزی در قیمت پایانی داشتند اما نزدیک 5 درصد افت قیمت معامله را تجربه کردند
    خودرو با 2.83 درصد افت در قیمت پایانی 2,747 ریال معادل 29 واحد تاثیر منفی بر شاخص کل بورس گذاشتف در این بازار منفی خودرو با 16 میلیون حجم پرحجم ترین گروه بود، ارزش معاملاتش نیز 4 میلیارد تومان بود که در صدر گروه قرار داشت.
    در مجموع هفته جاری  پس از بازگشایی خساپا می تواند شروع خوبی برای خودرویی ها رقم بزند علاوه بر این خودرو به حمایت های خوبی رسیده است و تا حدود زیادی مستعد رشد هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو