فونیکسریمکسبهتام

در مراسم افتتاح ایستگاه انتظامی در ایستگاه شهید بهشتی عنوان شد

کاهش ۳۶ درصدی جرائم در مترو تهران نسبت به سال گذشته

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: ایمنی و امنیت مسافران از مهم‌ترین مسئولیت‌ها و دغدغه ما در مترو تهران است و این امر به مدد همکاری و همراهی نیروی انتظامی در مترو محقق شده است.

کاهش ۳۶ درصدی جرائم در مترو تهران نسبت به سال گذشته
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا،  احمدی بافنده در مراسم افتتاح ایستگاه انتظامی در ایستگاه شهید بهشتی افزود: ارزشمندترین کار خدمت به مردم است و هیچ زبانی قادر به ستایش این خدمت نیست.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه تلاش‌های نیروی انتظامی در سطح کشور قابل تقدیر و ستایش است گفت: احساس امنیت برای سیستم حمل و نقل عمومی پرترددی چون مترو تهران بسیار پراهمیت است و خدا را شاکریم که با همکاری بسیار مناسب مترو و پلیس این امنیت تا حد زیادی محقق شده است.

خدمت رسانی شبانه روزی ایستگاه نیروی انتظامی شهید بهشتی

در ادامه این مراسم سرهنگ علی راقی نیز از همکاری شرکت بهره برداری مترو برای احداث دهمین ایستگاه انتظامی در مترو قدردانی کرد و گفت: مسئولان شهری برای احداث ایستگاه‌های مترو و تأمین آسایش مسافران زحمت زیادی می‌کشند و خوشبختانه امروز تمام شهروندان تهرانی با آرامش خاطر و با امنیت کامل وارد مترو می‌شوند.

فرمانده یگان انتظامی مترو با اشاره به اینکه ایستگاه شهید بهشتی هسته اصلی ایستگاه‌های مترو است افزود: ایستگاه انتظامی احداث شده در این ایستگاه به طور 24 ساعته به مردم خدمات رسانی می‌کند.

سرهنگ راقی از کاهش وقوع جرائم در مترو تهران خبر داد و گفت: میزان جرائم در مترو نسبت به سال گذشته 36 درصد کاهش داشته و این نشان از امنیت بالای شهر زیر زمینی دارد.

وی گفت: امکانات و تجهیزات فنی مناسب مترو و گشت‌های نامحسوس پلیس باعث شده تا مترو تهران از معضلات کمتری نسبت به سطح شهر برخوردار باشد و حتی میزان سرقت‌های گزارش شده با توجه به وسعت و تعداد ایستگاه‌ها بسیار کم است.

احداث 12 ایستگاه انتظامی در مترو تهران

معاون امور ایستگاه‌های شرکت بهره برداری مترو تهران نیز گفت: سفر سریع و ایمن مهم‌ترین اصل ما در مترو تهران است و با همکاری نیروی انتظامی، موفق به ایجاد امنیت بسیار خوبی در شهر زیر زمینی شده‌ایم.

کعبی فرد با اشاره به اینکه با افتتاح ایستگاه انتظامی شهید بهشتی تعداد این مراکز در مترو تهران به 12 رسید خاطر نشان کرد: ایستگاه های مترو صادقیه، علم و صنعت، امام خمینی، تجریش، قائم، شاهد، بوستان ولایت، کلاهدوز، ترمینال جنوب، انقلاب، دروازه دولت و شهید بهشتی دارای ایستگاه نیروی انتظامی هستند.

وی افزود: به‌زودی شاهد افتتاح این مرکز در ایستگاه شریعتی هم خواهیم بود.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، به گفته وی تجهیز ایستگاه‌های انتظامی مترو توسط معاونت امور ایستگاه‌های شرکت بهره برداری مترو تهران انجام شده است.

انتهای پیام

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
      آرشیو