فونیکسریمکسبهتام

تولید خودرو جدید سواری با مشارکت خودروسازان اروپایی در ساوه

عصر خودرو- معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ساوه با اشاره به انتشار برخی اخبار در خصوص توقف فعالیت یک واحد تولیدی تحت عنوان کاریزان خودرو در برخی خبرگزاری‌ها، اظهار کرد: این شرکت هیچ مشکلی در حوزه تولید کامیون و کامیونت ندارد و خبر توقف خطوط تولیدی آن صحیح نیست.

تولید خودرو جدید سواری با مشارکت خودروسازان اروپایی در ساوه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲:۰۰

‌‌به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، ‌حسین معمارنیا از فعالیت این شرکت با ظرفیت کامل در زمینه تولید انواع کامیون  و کامیونت و نیز در آینده نزدیک تولید خودروی سواری خبر داد.

وی بیان کرد: ارتقای کیفیت محصول تولیدی متناسب با نیاز روز بازار و تاکید مدیریت شرکت مبنی بر تولید خودروهایی با آلایندگی کمتر موجب شده است که خودروهای جدیدی با تکنولوژی مدرن و فناوری نوین جایگزین تولیدات پیشین شود.

معاون فرماندار ساوه به اجرای عملیات اجرایی فاز دوم این شرکت در راستای تولید خودروی سواری نیز اشاره کرد و گفت: هم اکنون این بخش شرکت مراحل اولیه ساخت سوله، ساختمان اداری و تامین زیرساخت‌های لازم را طی می‌کند و قرار است ظرف یکسال و نیم دیگر به بهره‌برداری برسد و هدفی که احداث این واحد تولیدی دنبال می‌کند، تولید خودروی سواری با برند اروپایی با کیفیت مطلوب است.

وی در ادامه به برگزاری مستمر جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرستان اشاره کرد و کفت: این جلسات که با تاکیدات رهبری معظم انقلاب و سیاست‌های دولت تدبیر و امید دنبال می‌شود با تاکید بر حمایت از تولید داخلی و ارائه برنامه برای تولید و اشتغال مصوبات خوبی داشته و منجر به تقویت کارآفرینی و حفظ وضعیت موجود و تلاش برای ترسیم آینده ای درخشان در حوزه اقتصاد و صنعت شده است.

مدیر کارخانه کاریزان خودرو تولید کننده انواع کامیون، کامیونت و کاروان مسافرتی کاویان نیز گفت: 10 درصد نیاز کشور به کامیون و کامیونت در کاریزان خودروی ساوه تولید می‌شود.

قادر ولی‌زاده با اشاره به اینکه این کارخانه فعالیت خود را از سال 1384 ابتدا در شهر صنعتی قزوین و از سال 1386 در شهر صنعتی کاوه ساوه آغاز کرده است، افزود: تولید خودروهای کشنده، کامیونت، کامیون و کاروان مسافرتی کاویان از جمله تولیدات این واحد صنعتی و تولیدی است.

وی با اشاره به فعالیت خطوط شش گانه تولید در این کارخانه اظهار کرد: محصولات این شرکت شامل K219 ،375 کشنده، 375 جرثقیل، k112، k105 و K106 است.

وی با اشاره به درج خبری مبنی بر توقف خطوط تولیدی این کارخانه که در برخی خبرگزاری‌ها آمده بود، اظهار کرد: هیچ کدام از خطوط تولیدی این شرکت تعطیل نشده است و تمامی خطوط با قوت مشغول بکار هستند و تنها برخی از مدل‌های تولیدی به دلیل رعایت استاندارد یورو و با در نظر گرفتن تنوع در محصول تولیدی تغییر کرده اند و مدل‌های جدید تولید و به بازار عرضه می شود.

ولی زاده با اشاره به اینکه این واحد تولیدی در مساحتی بالغ بر 7.5 هکتار در 6 خط تولید فعالیت می کند، افزود: این شرکت قادر است روزانه پنج دستگاه انواع کامیون و کامیونت از هر مدلی که نیاز بازار باشد، تولید و روانه بازار مصرف کند.

وی با اشاره به فعالیت 42 نمایندگی این شرکت در سراسر کشور نیز گفت: با تلاش شبانه روزی این شرکت و زمینه سازی اشتغال برای 270 نفر به طور مستقیم و بیش از هزار نفر بطور غیر مستقیم، هیچ مشکلی بر سر راه تولید آن وجود ندارد.

ولی زاده افزود: به رغم مشکلات اقتصادی که در کشور حاکم است و بسیاری از واحدهای تولیدی با مشکلاتی نظیر وام بانکی و نقدینگی مواجه هستند خوشبختانه این شرکت هیچ مشکلی نداشته و تنها درخواست آن از مسئولان تسهیل در امور اداری به منظور توسعه این واحد صنعتی و تولیدی است که تاکنون از حمایت‌های لازم از سوی استانداری و فرمانداری و مراجع ذیربط برخوردار بوده است.

وی در ادامه به برنامه‌های توسعه‌ای شرکت اشاره کرد و گفت: هم اکنون عملیات اجرایی فاز دوم شرکت به منظور تولید خودرو سواری با مشارکت یکی از خودروسازان اروپایی در مجاورت آزادراه تهران ساوه در زمینی به مساحت 52 هکتار آغاز شده است.

ولی‌زاده افزود: این شرکت در هشت سالن 20 هزار متری برای تولید خودروی سواری احداث خواهد شد و ظرف مدت 1.5 سال آینده زمینه‌ساز اشتغال دو هزار نفر به طور مستقیم و بیش از هشت هزار نفر به صورت غیر مستقیم خواهد بود.

به گفته وی هم‌اکنون با ایجاد اشتغال برای 62 نفر کار بتن ریزی و سوله سازی در کارگاه مستقر در این شرکت انجام و با بهره برداری از آن روزانه بیش از 300 خودروی سواری جدید با فناوری نوینی که توسط یکی از خودروسازان اروپائی انجام می‌شود، تولید خواهد شد.

وی بیان کرد: این شرکت با تکیه بر دانش مدیران و تخصص کارکنان خود سعی در افزایش میزان تولید و بهبود سطح کیفی محصولات و همچنین عرضه محصولات با حداقل قیمت تمام شده به مشتریان را دارد.

وی با اشاره به این‌که شرکت کاریزان خودرو در راستای گسترش حمل‌و‌نقل جاده‌ای فعالیت خود را با تولید کامیون‌های سبک و نیمه سنگین آغاز کرد، گفت کلیه خودروهای سبک و سنگین این شرکت مطابق با استانداردها و فناوری‌های روز دنیا و با مرغوبترین کیفیت، تولید و عرضه می‌شوند.

 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
      آرشیو