فونیکسریمکسبهتام

خودرویی ها در بازار سرمایه/ ۱۵ دی ۹۵

خودرویی ها در انتظار سوت پایان اصلاح قیمت ها

عصر خودرو- در آخرین روز هفته شاخص خودرویی ها ۳۸ واحد دیگر نیز کاهش یافت و به رقم۱۷ هزار و ۵۲۸واحد رسید، با این حال در میانه بازار تحت تاثیر رنج مثبت در نمادهای خودرو و خپارس شاخص به ۱۵ هزار و ۵۶۱ واحد رسیده بود.همچنین سهامداران خودرویی در این روز تعداد۴۱ میلیون سهم به ارزش معاملاتی۶ میلیارد تومان را در ۴ هزار نوبت دست به دست کردند.

خودرویی ها در انتظار سوت پایان اصلاح قیمت ها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» ، طی معاملات امروز، در گروه خودرویی پس از شروعی مثبت همانند روزهای اخیر شاهد افزایش عرضه ها و فشار فروش در اکثر نمادهای این گروه می باشیم، در پایان تنها نمادهای خپارس،خچرخش و خنصیر اندکی افزایش در قیمت پایانی را نشان دادند.
    امروز معاملات خودرو نیز تحت تاثیر جو منفی سایر هم گروهی ها به حاشیه منفی کشیده شد، اواسط بازار شاهد رنج مثبت در نمادهای خودرو و خپارس بودیم اما نهایتا خودرو با کاهش 0.41 درصدی در قیمت پایانی 2,673 ریال به کار خود خاتمه داد، حقوقی خودرو امروز 1 میلیون معادل 9 درصد خریدار و 50 هزار فروشنده بود.
    خودرو با 11 میلون حجم معامله و 3 میلیارد تومان ارزش بیشترین حجم و ارزش معاملات را در بین گروه داشت.
    خپارس نیز امروز را با 0.46 درصد مثبت در قیمت 873 ریال به پایان برد،خپارس نیز با حجم 123 میلیون در قیمت 90 ریال با افت 1 درصدی بسته شد.
    در این روز  نمادهای خلنت، خفناور و خفناورح صف فروش تشکیل دادند ، خکمک نیز صف فروش بود اما نهایتا صف خود را جمع کردند، این نماد با افت 4 درصدی در قیمت 1,044 ریال بسته شد.
    به این ترتیب همانند روزهای اخیر شاهد افزایش فشار فروش در گروه خودرویی و نمایان شدن نوسانات منفی اکثر آنها بودیم.
    علاوه بر این در بازار منفی امروز، شایعه هایی مبنی بر تعدیل مثبت خساپا مجددا به گوش می خورد، گفته می شود سایپا در مجمع علاوه بر انتخاب اعضای هیات مدیره پس از بازگشایی تعدیل مثبت خود را نیز اعلام خواهد کرد، باید منتظر ماند و دید در مجمعسایپا چه اخباری منتشر خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو