فونیکسریمکسبهتام

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

عصر خودرو- وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی آخر هفته حدفاصل روزهای چهارشنبه ( ۲۲ دی‌ماه) تا شنبه (۲۵ دی‌ماه) را اعلام کرد.

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، براین اساس تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا 6 صبح روز شنبه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت 18 تا 23 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

وسائل نقلیه سنگین نیز در این روز محدودیت‌هایی خواهند داشت. به این ترتیب عبور انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است. در محور هزار نیز در کنار ممنوعیت تردد تریلر تردد کلیه کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 23 روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ممنوع خواهد بود.

در محور فیروزکوه نیز تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 22 روز جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

وزارت راه و شهرسازی همچنین شش محور را نیز به دلیل مداخلات جوی در فهرست جاده‌های مسدود قرار داده است. از این‌رو محور فرعی شمشک به دیزین، کمربندی دهلران به اندیمشک، محور رامیان به شاهرود، محور پونل به خلخال، محور سروآباد به پاوه و محور گنج‌نامه به تویسرکان مسدود خواهند بود.

دو مسیر چیتگر – شهریار و آزادراه تهران – قم نیز به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای در برخی محورها با محدودیت ترافیکی روبرو هستیم.

وزارت راه و شهرسازی همچنین اعلام کرده طی 24 ساعت گذشته آزادراه کرج به تهران با ثبت بیش از 111 هزار تردد پرترافیک‌ترین مسیر کشور بوده است. در کنار آن آزادراه‌های تهران – کرج، کرج – قزوین، قزوین – کرج و ساوه به تهران قرار داشته‌اند.

راه‌های ارتباطی تهران به پاکدشت – شهریار و قم نیز در رتبه‌های بعدی جاده‌های پرترافیک کشور قرار گرفته‌اند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
      آرشیو