فونیکسریمکسبهتام

خودرویی ها در بازار سرمایه/۲۲ دی ۹۵

خودرویی های بورس همچنان در وضعیت قرمز

عصر خودرو- با اتمام ساعات معاملات آخرین روز هفته، شاهد کاهش دوباره گروه خودرویی ها و باقی ماندن در کانال ۱۶ هزار واحدی بودیم، در این روز شاخص با کاهش ۲۲ واحدی در مدار ۱۶ هزار و ۹۳۶ واحد قرار گرفت، با این حال حجم و ارزش معاملات گروه نسبت به روز معاملاتی قبل افزایش یافت.

خودرویی های بورس همچنان در وضعیت قرمز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، تا پایان نیمه اول معاملات خچرخش تنها نماد مثبت گروه خودرویی و قطعه سازها بود و سایر هم گروهی ها همگی معاملاتی منفی را تجربه می کردند ولی به مرور، قیمت پایانی نمادهای خودرو، خکاوه، خگستر، خبهمن، خمحرکه، ختراک، خمهر، خزر، خچرخش و خنصیر سبزپوش شدند.
در این میان نمادهای قطعه سازی خنصیر با 3 درصد،خمحرکه 2 درصد و خچرخش 1 درصد رشد قیمت پایانی جزو سبزترینهای امروز بودند.
در مقابل نمادهای خمحورتا کف قیمت مجاز روزانه (4.9 درصد منفی)،ختور 4 درصد، خکمک3 درصد،خکار 2.8 درصد و خلنت 2.9 درصد بیشترین کاهش قیمت پایانی را داشتند، همچنین نمادهای خفنر، خمحور و خلنت صف فروش سبکی تشکیل دادند.
در پایان معاملات امروز نماد خمحور پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر تغییر موضوع فعالیت شرکت با محدودیت نوسان قیمت بازگشایی شد و همانطور که اشاره شد این نماد در قیمت پایانی 3,202 ریال با افت تقریبا 5 درصدی قیمت پایانی صف فروش سبک 79 هزاری با حجم معامله 1 میلیونی داشت.
گفتنی است، ارزش معاملات امروز خودرویی ها 19 میلیارد تومان بود که ناشی از دست به دست شدن 143 میلیون سهام در 11 هزار نوبت معاملاتی بود، خساپا با 53.7 میلیون حجم معامله و ارزش معامله 6 میلیارد تومانی پرچمدار گروه بود.
امروز خساپا افت 0.35 درصدی قیمت پایانی را تجربه کرد لذا تا قیمت 1,129 ریال تنزل کرد، حقوقی خساپا بیشتر فروشنده بود تا خریدار، به عبارتی حقوقی 22 میلیون معادل 41 درصد فروشنده و 14 میلیون معادل 26 درص در نقش خریدار بود.
اما خودرو 0.43 درصد مثبت بود و با قیمت 2,559 ریال به کار خود خاتمه داد، نکته جالب این است که صبا و سمند به عنوان  بازارگردانان خودرو ، چند روزی است در مقابل شکست حمایت ها فقط تماشا چی هستند، با این حال حقوقی خودرو امروز با 16 میلیون خرید و 5 میلیون فروش بیشتر خریدار بود.
در پایان لازم به ذکر است، گروه خودرو امروز روی حمایت ها معامله شدند و احتمالا، شنبه به روند مثبت باز خواهند گشت.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو