فونیکسریمکسبهتام

خودرویی ها در بازار سرمایه /۲۶ دی ۹۵

خودرویی ها به کدام سو می روند؟

عصر خودرو- امروز یکشنبه ۲۶ دی ماه، خودرویی ها در بازار سرمایه شروع یکدست مثبتی داشتند اما به تدریج بر منفی های گروه افزوده شد با این حال قدرت خریدارن از فروشندگان بیشتر بود به طوریکه شاخص کل گروه ۲۳۴ واحد معادل۱.۳۳ درصد افزایش یافت و در مدار ۱۷ هزار و ۷۷۶ واحد قرار گرفت.

خودرویی ها به کدام سو می روند؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، امروز سهامداران خودرویی تعداد 234میلیون سهام را به ارزش 36میلیارد تومان در17 نوبت معاملاتی دست به دست کردند که نسبت به روز قبل حجم معاملات کاهشی و ارزش معاملات افزایشی بود.
در این بین نماد خساپا با 45 میلیون بیشترین حجم معاملات و خودرو با 9 میلیارد تومان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داده بود.
امروز نماد خودرو در میانه بازار صف خرید شد و صف خود را عرضه کرد ولی مجددا با افزایش تقاضا و رشد قیمتی سهم تا نوسان مثبت 5% مواجه شد.
این نماد در قیمت پایانی 2,799ریال با صف خرید 2میلیونی و حجم معامله 33میلیون به کار خود خاتمه داد، خودرو 41.44واحد تاثیر مثبت روی شاخص کل بورس گذاشت، گفتنی است قیمت 280 تومان مقاومت مهی برای خودرو است که طی این چند روز موفق به عبور از آن نشده است.
در این روز همچنین نماد خگستر مورد استقبال سهامداران قرار گرفت که تحت تاثیر خبر واگذاری بیمه پارسیان ، خگستر امروز صف خرید سنگین 20 میلیونی داشت ولی با بسته شدن بازار صف خود را عرضه کرد و در قیمت 3,911ریال در سقف قیمت مجاز روزانه امروز را به پایان برد.
علاوه بر خودرو نمادهای دیگری که امروز  را با صف خرید به پایان رساندند شامل خچرخش رشد 4.61 درصدی در قیمت 1,884 ریال، ختراک رشد 4.95 درصدی در قیمت 4,094 ریال و خمهر با رشد 4.38 درصدی در قیمت 1,596 ریال بود.
در طرف مقابل خساپا با کاهش 0.94درصدی در قیمت 1,158ریال قرار داشت، درمجموع 11 نماد افت قیمت پایانی داشتند ولی به جز خمحور و خلنت که تا 4 درصد منفی افت کرده بودند نمادهایی که قرمز پوش بودند افت چندانی نداشتند که نماد خمحور در پایان معاملات با صف فرشو سبک در قیمت 2,928ریال به کار خود خاتمه داد و خلنت تا آستانه صف فروش پیش رفت.
در پایان گفتنی است، با توجه به  اینکه از آخر هفته گزارش های 9 ماهه شرکتها ارائه خواهند شد محتمل ترین حالت این است که صرفا هفته ای نوسانی خواهیم داشت .

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط