فونیکسریمکسبهتام

این زن از مسافران مترو جیب‌بری کرده است + عکس

عصر خودرو- پلیس آگاهی از دستگیری یک زن سابقه‌دار که اقدام به جیب‌بری در ایستگاه‌های مترو کرده بود خبر داده و با اشاره به دستورمقام قضایی برای انتشار تصویر بدون پوشش این زن، از شاکیان خواست به پلیس مراجعه کنند.

این زن از مسافران مترو جیب‌بری کرده است + عکس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، در ساعت 13 یازدهم دی ماه امسال به مأموران پلیس مترو مستقر در ایستگاه دروازه دولت اطلاع داده شد که دو تن از مسافران خانم در این ایستگاه با یکدیگر درگیر شده اند که با حضور مأموران پلیس مترو و انجام تحقیقات اولیه یکی از دو خانم به مأموران اعلام کرد که محتویات کیفش شامل مدارک شناسایی و گوشی تلفن همراه به شیوه جیب بری، توسط زنی که با وی درگیر شده مورد سرقت قرار گرفته است.

باتوجه به اظهارات شاکی، مأموران پلیس مترو با رعایت کلیه موازین حقوق شهروندی هر دو زن را به اتاق پلیس منتقل و در بازرسی از کیف خانمِ سمیه . م متولد 1360 موفق به کشف مدارک شناسایی متعلق به افراد غیر شدند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 11 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با انتقال سمیه.م به اداره هفدهم پلیس آگاهی، کارآگاهان با بررسی اسناد و مدارک شناسایی کشف شده از کیف متهم اطمینان پیدا کردند که تمامی این اموال به شیوه جیب بری و در داخل ایستگاه های مترو سرقت شده است. همچنین بررسی سوابق سمیه نشان داد که او در سال 1389، در محدوده میدان تجریش و به اتهام جیب بری دستگیر و روانه زندان شده و مجددا در سال 1394 ، در خیابان لشگر به اتهام سرقت داخل خودرو دستگیر و روانه زندان شده بود.

در ادامه تحقیقات، سمیه با طرح ادعای بیگناهی مدعی شد که سرقتی انجام نداده و مدارک کشف شده از وی توسط افراد دیگری در داخل کیفش قرار داده شده است، همچنین متهم در ادامه اظهارات متناقض خود مدعی شد که از مبدأ خیابان پیروزی قصد رفتن به منزل یکی از بستگانش در منطقه لویزان را داشته که اشتباها سوار قطار خط 4 مترو شده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: در ادامه رسیدگی  به پرونده و به منظور شناسایی سایر جرایم ارتکابی متهم، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام قضایی صادر شده است، لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می‌شود تا برای پیگیری شکایات خود به نشانی اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
      آرشیو