فونیکسریمکسبهتام

سرپرست پلیس راه مازندران:

۹۶ کامیون با تناژ بار اضافه در راههای مازندران توقیف شدند

عصر خودرو- سرپرست پلیس‌راه مازندران از توقیف ۹۶ دستگاه کامیون تناژ بالاتر از ظرفیت در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

۹۶ کامیون با تناژ بار اضافه در راههای مازندران توقیف شدند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ محمدرضا خسرویان  اظهار داشت: به‌منظور ایجاد امنیت رانندگی در محورهای مواصلاتی، طرح جلوگیری از تردد کامیون‌های دارای بار (تناژ) اضافه طی دور روز گذشته در محورهای مواصلاتی به استان مازندران به اجرا درآمد.

    سرپرست پلیس‌راه مازندران، افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس‌راه مستقر در محورهای مواصلاتی موفق به توقیف 46 دستگاه کامیون به دلیل داشتن اضافه تناژ در این محورها شدن وپس از اعمال قانون برای رانندگان متخلف، خودروهای توقیف‌شده به پارکینگ منتقل شدند.

    سرهنگ خسرویان با اشاره به این‌که، برای رانندگی ایمن تنها داشتن مهارت‌های رانندگی و کنترل خودرو کافی نیست و یک تصادف رانندگی می‌تواند عواقب تلخ و ناگواری را در پی داشته باشد، تصریح کرد: رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی موجب حفظ سلامت راننده و سایر عابران خواهد بود.

    وی گفت: همچنین برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی ورانندگی، ماموران پلیس‌راه استان مستقر در محورهای مواصلاتی استان در حین کنترل خودروهای عبوری موفق به شناسایی 17 دستگاه خودروی سواری با جریمه‌های بالای یک‌میلیون تومان شدند.

    سرپرست پلیس‌راه مازندران افزود: این خودروها که درمجموع دارای 276 میلیون و 550 هزار ریال جریمه پرداخت‌نشده بودند توسط ماموران پلیس‌راه توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

    سرهنگ خسرویان با اشاره به این‌که، برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات راهور، ماموران پلیس موظف‌اند خودروهای بالای 10 میلیون ریال جریمه پرداخت‌نشده را توقیف کنند، تصریح کرد: رانندگان این خودروها پس از اعمال قانون و تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

    سرپرست پلیس‌راه مازندران در خاتمه از رانندگان، خواست: با دریافت آخرین وضعیت خلافی خودروی خود نسبت به پرداخت جرائم معوق خود که امکان پرداخت اقساطی آن نیز میسر شده است، اقدام کنند تا در مسافرت‌ها با مشکل مواجه نشوند.

      

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو