فونیکسریمکسبهتام

جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

عصر خودرو- وزارت راه و شهرسازی جزییات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی حدفاصل روزهای چهارشنبه ششم بهمن‌ماه تا شنبه نهم بهمن ماه را اعلام کرد.

جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، براین اساس تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا ساعت شش صبح روز شنبه از محورهای کرج – چالوس – هراز – فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و برعکس ممنوع خواهد بود.

    همچنین تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 15 الی 23 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت 18 الی 23 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

    وسائل نقلیه سنگین نیز در طول این روزها به استثنای حاملین مواد سوختی محدودیت‌هایی خواهند داشت. براین اساس در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ممنوع است. در محور هراز تردد تریلرها ممنوع و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها از ساعت هشت تا 22 روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ممنوع خواهد بود.

    در محور فیروزکوه نیز تردد کلیه تریلرها از ساعت 12 تا 22 روز جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

    وزارت راه و شهرسازی 24 جاده را نیز به دلیل مداخلات جوی مسدود اعلام کرده است که اصلی‌ترین آنها محور شمشک به دیزین، دهلران به اندیمشک، رامیان به شاهرود، پونل به خلخال، سروآباد به پاوه و گنج‌نامه به تویسرکان هستند.

    محور چابهار به جاسک نیز به دلیل طغیان رودخانه و نبود ایمنی کافی فعلا مسدود خواهد بود.

    همچنین دو مسیر چیتگر – شهریار و آزادراه تهران – قم نیز به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای در استان تهران در برخی از نقاط با محدودیت‌های ترافیکی روبه‌رو هستند.

    وزارت راه و شهرسازی همچنین وضعیت تردد در 24 ساعت گذشته جاده‌های کشور را اعلام کرده که براین اساس آزادراه کرج به تهران با ثبت بیش از 117 هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده کشور بوده و پس از آن آزادراه کرج به قزوین، تهران به کرج، قزوین به کرج و ساوه به تهران قرار داشته است.

    راه‌های مواصلاتی پایتخت به پاکدشت، شهریار و قم نیز در رتبه‌های بعدی جاده‌های پرترافیک قرار داشته‌اند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو