فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز کنترل و ترافیک راهور ناجا خبرداد

انسداد محور مریوان - سقز در استان کردستان

عصر خودرو- رئیس مرکز کنترل و ترافیک راهور ناجا گفت: صبح امروز محور مریوان - سقز و سقز - بانه در استان کردستان به علت بارش برف و کولاک مسدود شد.

انسداد محور مریوان - سقز در استان کردستان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل و ترافیک راهور ناجا  در رابطه با بارش برف در استان‌های کشور بیان کرد: در حال حاضر در اغلب محورهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ایلام، زنجان، دیلمان - آستارا در استان گیلان، ارتفاعات کهگیلویه و بویراحمد شاهد بارش برف هستیم.

    رحمانی اظهار داشت: همچنین در اغلب محورهای استان‌های ایلام، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی، سبزه‌وار، نیشابور نیز بارش باران از صبح امروز آغاز شده است.

    وی بیان کرد: تردد در اغلب محورهای استان کردستان، زنجان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ایلام، قزوین، فیروزکوه، هراز تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

    رئیس مرکز کنترل و ترافیک راهور ناجا در رابطه با مه‌گرفتگی در برخی از استان‌های کشور اذعان داشت: در حال حاضر مه‌گرفتگی را در استان کردستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، قزوین، قم و ساوه شاهد هستیم.

    رحمانی با اشاره به بازگشایی محور کرج - چالوس گفت: محور کرج - چالوس که روز گذشته به علت خطر ریزش بهمن مسدود شده بود 8 صبح امروز با تلاش عوامل پلیس راهور بازگشایی شد.

    وی در رابطه با محورهای مسدود افزود: در حال حاضر محور کوهرنگ - مسجد سلیمان در استان چهارمحال و بختیاری و برخی از محورهای جنوب این استان به علت بارش برف و کولاک از روز گذشته مسدود است و تلاش جهت بازگشایی آن ادامه دارد.

    رئیس مرکز کنترل و ترافیک راهور ناجا از انسداد محور مریوان - سقز و سقز - بانه در استان کردستان خبر داد و اظهار داشت: این محور در ساعت 9:05 دقیقه صبح امروز به علت بارش برف مسدود شده است.

    رحمانی همچنین گفت: در حال حاضر گرد و خاک شدیدهکراه با کاهش دید  را در استان زاهدان شاهد هستیم.

    وی در رابطه با آخرین وضعیت ترافیکی افزود: اکنون در بخش‌های ورودی و داخلی کلانشهرها ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین  است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو