فونیکسریمکسبهتام

ترافیک سنگین در محور کرمانشاه به ایلام؛

ادامه بارش شدید برف و باران در ایلام

عصر خودرو- بارش شدید برف و باران در تمام نقاط استان ایلام ادامه دارد و باعث شده بسیاری مردم فعالیت های کاری خود را تعطیل کنند.

ادامه بارش شدید برف و باران در ایلام
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان بارش برف و نزولات آسمانی تا روز یکشنبه هفته جاری ادامه دارد، تمامی ادارت و مدارس و دانشگاه ها تعطیل شده و علاوه بر این مردم نیز فعالیت های روزانه خود را تعطیل کرده اند.

    بارش برف در مناطق مختلف این استان همچنان ادامه دارد و ارتفاع برف در مناطق شهری تا 10 و در مناطق کوهستانی و ارتفاعات تا 30 سانتی متر می رسد.

    پروازهای صبح امروز شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر تهران - ایلام و بالعکس به سبب وضعیت نامساعد جوی و بارش شدید برف در این فرودگاه برای دومین روز متوالی لغو شد.

    بارش برف و نا مساعد بودن هوا در دو روز گذشته سبب لغو سه پرواز در فرودگاه ایلام شده است.

    پلیس راه استان هم اعلام کرده با وجود اینکه تمام محورهای استان باز است اما تردد در گردنه های برفگیر نیاز به استفاده از زنجیرچرخ دارد و نیروهای پلیس راه از تردد خودروهای بدون زنجیرچرخ جلوگیری می کنند.

    طبق گفته محسن ناصری رئیس پلیس راه ایلام، هم اکنون در محور شاهبداغ به استان ایلام با ترافیک سنگین خودروها روبرو هستیم که باعث کندی حرکت خودروها شده است و در سایر محورها نیز این وضعیت مشاهده می شود.

    به دلیل بارش برف سنگین تردد خودروها در جاده های برون شهری این استان بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

    با تلاش عوامل راهداری و انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی، همه راه های اصلی، فرعی و روستایی این استان باز است که برای این مهم یک هزار و 200 تن نمک در سطح جاده های استان توزیع شده است.

    در حال حاضر 34 اکیپ راهداری (ثابت و سیار) در جاده های استان مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی، برف روبی و نمک پاشی نقاط مختلف جاده ای را بر عهده دارند.

    هلال احمر استان ایلام دیروز از امدادرسانی امدادگران این جمعیت به 639 نفر که در مسیرهای ارتباطی این استان در برف گرفتار شده بودند، خبر داد و گفت: همزمان با بارش برف از بامداد امروز، امدادگران این جمعیت در حال آماده باش هستند.

      

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو