فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان:

گردنه «اسدآباد» مسدود شد

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از نبود دید برای رانندگان خودرو در گردنه اسدآباد خبر داد و گفت: گردنه «اسدآباد» به صورت موقت مسدود شده و اجازه تردد درآن داده نمی‌شود.

گردنه «اسدآباد» مسدود شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، محمد رودباری  با اشاره به کولاک شدید در گردنه‌های استان همدان گفت: 34 پایگاه راهداری با 580 نفر نیروی انسانی در سطح محورهای استان همدان فعالیت دارند.

    وی بااشاره به وضعیت گردنه اسداباد گفت: کولاک به قدری در این گردنه شدید است که حتی با زنجیرچرخ نیز امکان عبور از آن نیست.

    رودباری اظهار داشت: هموطنان باید با احتیاط کامل و با در اختیار داشتن وسایل و تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیر چرخ اقدام به سفر کرده و  از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

    مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان افزود: از شب گذشته نیروهای راهداری تمامی محورهای غیرشریانی، اصلی، فرعی و شبکه روستایی را بازدید کرده و در حال پاکسازی مسیرها هستند.

    وی اظهار کرد: بارش برف در 20 روستای شهرستان‌های ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد و رزن بسیار شدید و سنگین بود که پاکسازی آنها با لودر امکان‌پذیر نبوده و در حال حاضر بلدوزر برای برف‌روبی به این روستاها منتقل شده است.

    رودباری گفت: گردنه‌های اسدآباد، همه‌کسی، گرین و بخشی از محور ملایر حدفاصل گنبد تا زاغه با کولاک شدیدی روبه‌رو است و گردنه اسداباد به علت نبود دد برای رانندگان به صورت موقت مسدود شده است.

    مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بیان کرد: عملیات برف‌روبی و نمک پاشی در آزادراه همدان-ساوه انجام شده و در حیطه عملیاتی استان مشکلی وجود ندارد. و امیدواریم استان های همجوار نیز با انجام به موقع برف روبی و نمک پاشی در تسهیل امر تردد ما را یاری کنند.

    رودباری بر کسب اطلاعات وضعیت جوی و راه های استان از طریق مرکز اطلاع رسانی 141 تاکید کرد و اظهار داشت: از رانندگانی که قصد تردد در محورهای استان همدان را دارند انتظار می‌رود قبل از آغاز سفر از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

    وی با اعلام اینکه 280 دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری از جمله برف‌روب، نمک پاش، لودر، گریدر و برف‌خور برای عملیات راهداری زمستانی امسال به‌کار گرفته شده است، گفت: ضمن آرزوی سفری ایمن برای هموطنان برای کاهش مشکلات جاده ای در این ایام درخواست داریم از سفرهای غیر ضروری پرهیز شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو