فونیکسریمکسبهتام

طرح نوروزی پلیس از ۲۵ اسفند آغاز خواهد شد

عصر خودرو- براساس اعلام مسئولان پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی قرار است طرح نوروزی پلیس از ۲۵ اسفند ماه با همکاری همه دستگاه‌های متولی اجرا شود.

طرح نوروزی پلیس از ۲۵ اسفند آغاز خواهد شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳:۰۰

     

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، داوود کشاورزیان معاون وزیر راه وشهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در کمیته هماهنگی طرح های نوروزی در انتقاد نسبت به بخشش دیرکرد جرائم، گفت: بودجه سنواتی وقتی پرداخت نمی شود کار ما را مختل می کند اینکه گفته می شود اگر کسی تا دو ماه جریمه خود را پرداخت نکرد دو برابر می شود، بعد گفته می شود شش ماه بعد یک برابر بده، باید حذف شود، صرف نظر از اینکه این پول به چه کسی داده می شود چرا که این تصمیم عادلانه نیست.

    به گفته شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات از بالغ بر 35 هزار اقدام امدادی 16 هزار و 800 مورد مربوط به حوادث ترافیکی است و یک هزار و 277 پایگاه در نوروز در جاده های مواصلاتی کشور پیش بینی شده است.

    به گفته نماینده وزارت کشور که در کمیته هماهنگی طرح های نوروزی حضور داشت، دستورالعمل ساماندهی سفر و اقدامات ترافیکی در ششم دی ماه ابلاغ شده است.

    سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: تولیدات انیمیشن در قالب «سیا ساکتی» برای ایام عید طراحی شده که بحث خواب آلودگی و خستگی، سرعت و سبقت غیرمجازو حرکات پرخطر مورد توجه قرار گرفته است و یک سی دی آموزشی صوتی بین مسافران در زمان خروج از کلان شهرها توزیع می شود.

    امیری نماینده آموزش و پرورش هم عنوان کرد 13 میلیون همیار پلیس دانش آموز داریم که اکثرا مسافر سفرهای نوروزی هستند و ازاین ظرفیت می توان به خوبی برای کاهش تصادفات استفاده کرد.

    نماینده امداد خودرو اعلام کرد یک هزار و 482 تیم حمل و تعمیر داشته که در مسیرها حضور خواهند داشت و تاکید بر این است راه اندازی خودروها در همان محل صورت گیرد.

    همچنین 32 تیم موتور سوار در تهران با توجه به خریدهای نوروزی از 25 تا 30 اسفند مستقر می شوند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو