فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز کنترل و ترافیک راهور ناجا:

بارش برف در بخش‌های شمالی و غربی کشور

عصر خودرو- رئیس مرکز کنترل و ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در اغلب استان‌های کشور به ویژه بخش‌های شمالی و غربی کشور خبر داد.

بارش برف در بخش‌های شمالی و غربی کشور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل و ترافیک راهور ناجا در رابطه با آخرین وضعیت جوی کشور گفت: در حال حاضر در استان‌های اردبیل،‌چهارمحال و بختیاری، شرق استان تهران، محور سرخه- سمنان، شاهرود- میامی و سمنان- دامغان در استان سمنان و محور پیرانشهر- سردشت، تکاپ‌- شاهین‌دژ در استان آذربایجان غربی شاهد بارش برف هستیم.

    رحمانی افزود: همچنین در محورهای توسکستان در استان گلستان، اسالم- خلخال در استان گیلان، خرم‌آباد- بروجرد در استان لرستان،‌کرج- چالوس و هراز در استان البرز و مازندران، آزادراه ساوه- همدان در استان مرکزی بارش برف آغاز شده است.

    وی در رابطه با بارش باران نیز بیان کرد: در حال حاضر در اکثر محورهای استان گلستان، کناره و رامسر در  استان مازندران بارش باران ملاحظه می‌شود.

    رئیس مرکز کنترل و ترافیک راهور ناجا بیان کرد: در برخی از محورها نظیر سردشت- پیرانشهر در استان آذربایجان غربی،‌اسالم - خلخال در استان گیلان، آستارا- اردبیل، گرمی- بیله‌سوار، رضی- گرمی در استان اردبیل تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

    رحمانی در رابطه با مه‌گرفتگی در برخی استان‌ها اظهار داشت: مه‌گرفتگی در محورهای باغچه - تربیت حیدریه، باغچه- نیشابور در استان مشهد و همچنین محور ارومیه- سرو در استان آذربایجان غربی، مشکین شهر- پارس‌آباد در استان اردبیل، سمنان-  دامغان در استان سمنان شاهد مه‌گرفتگی و کاهش دید هستیم.

    وی افزود: تردد در محورهای داران - الیگودرز، سمیرم- یاسوج لغزنده هستند که بر این اساس رانندگانی که قصد سفر به محورهای ذکر شده را دارند لازم است تجهیزات ایمنی کافی از جمله زنجیر چرخ را با خود به همراه داشته باشند.

    رئیس مرکز کنترل و ترافیک راهور ناجا بیان کرد: در محورهای شمالی و غربی کشور تردد تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است و پلیس با خودروهایی که فاقد زنجیر چرخ هستند برخورد می‌کند.

    رحمانی اظهار داشت: مسافران توجه کنند که روز پنج‌شنبه شرایط محیطی برای سفر به محورهای کوهستانی و شمالی کشور مساعد نیست و توصیه می‌کنیم تا حد امکان از سفر به این محورها خودداری کنند.

    وی در پایان از بازگشایی محور کرج- چالوس در ساعت 8:15 صبح امروز خبر داد.

    انتهای پیام/

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو