فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا:

تردد در خراسان رضوی، سمنان و ارتفاعات البرز تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

عصر خودرو- رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا، گفت: در حال حاضر تردد در محورهای کهگیلویه و بویر احمد، خراسان رضوی، سمنان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، فارس، ارتفاعات البرز و مازندران تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

تردد در خراسان رضوی، سمنان و ارتفاعات البرز تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا  در رابطه با آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای کشور بیان کرد: در حال حاضر محور فیروزکوه که از روز گذشته به علت شدت بارش برف و کولاک مسدود شده بود بازگشایی شد.

    رحمانی در رابطه با محورهای مسدود کشور اظهار داشت: در حال حاضر محورهای هراز، تربت حیدریه به باغچه در استان خراسان رضوی، دلگان جلگه ـ دلگان ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان و محور خیرآباد ابتر در جنوب استان سیستان و بلوچستان مسدود هستند که تلاش برای بازگشایی آنها ادامه دارد.

    وی در رابطه با محورهای برفگیر کشور نیز اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان کهکیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی، محور میاندواب بوکان ـ میاندواب شاهین‌دژ در استان آذربایجان غربی، اصفهان، زاهدان، محور شیلات کازرون و آباده اصفهان و فیروز آباد در استان فارس، خراسان شمالی و طبس شاهد بارش برف هستیم.

    رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا، همچنین اظهار داشت: علاوه بر بارش برف، در برخی از استان‌ها نظیر سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی نیز بارش باران را ملاحظه می‌کنیم.

    رحمانی بیان کرد: در استان‌های کهکیلویه و بویر احمد، خراسان رضوی، سمنان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، فارس، ارتفاعات البرز و مازندران به علت شدت برف و کولاک تردد تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

    رحمانی در رابطه با وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر تراکم ترافیکی در هیچ‌یک از محورهای مواصلاتی کشور نداریم.

    وی در رابطه با کولاک در محور فیروزکوه که باعث شد شب گذشته تعدادی از مردم در این محور گرفتار شوند، گفت: شب گذشته به علت شدت کولاک در محور فیروزکوه تعدادی از مردم در این محور گرفتار شده بودند.

    رحمانی ادامه داد: علت این امر این بود که تعدادی از رانندگان از زنجیر چرخ استفاده نکرده بودند که همین امر باعث شد این رانندگان در برف و کولاک جاده بمانند و مسیر را برای باقی خودروها نیز ببندند.

    وی افزود: علی‌رغم بالا بودن حجم کار در شب گذشته، این مشکل با تلاش مأموران پلیس راهور مرتفع شد و در حال حاضر مشکلی ملاحظه نمی‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو