فونیکسریمکسبهتام

فعالیت خودروسازی در سمنان رونق صنایع وابسته و اشتغالزایی به همراه دارد

عصر خودرو- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: احداث واحد خودروسازی در سمنان به عنوان صنعت مادر به رونق صنایع وابسته و اشتغالزایی هدفمند کمک می‌کند.

فعالیت خودروسازی در سمنان رونق صنایع وابسته و اشتغالزایی به همراه دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، علی اصغر جمعه ای افزود: واگذاری تولید و مونتاژ خودرو از سوی شرکت ایران خودرو به بخش خصوصی و تولید خودرو در شهرک صنعتی سمنان از اقدامات ارزشمند دولت تدبیر و امید در استان سمنان است که می تواند در افزایش اشتغال بسیار تاثیر گذار باشد.
    شرکت صنایع اتومبیل سازی فردا در شهرک صنعتی سمنان در نیمه اول اسفند 95 با حضور یکی از مسوولان ارشد کشور به بهره برداری می رسد و این واحد تولیدی نمونه ای از حضور فعالان بخش خصوصی در استان سمنان است که برای بیش از 200 نفر در گام اول اشتغالزایی دارد.
    وی اضافه کرد: تنها با واگذاری یک واحد تولیدی دولتی به یک شرکت خصوصی در شهرک صنعتی سمنان، در مراحل مختلف بهره برداری برای بیش از هزار نفر در استان اشتغال ایجاد می کند که این اقدام دولت تدبیر و امید نمونه ای از اعتماد به توانمندی های بخش خصوصی است.
    رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان تصریح کرد: دولت تاکنون در راستای افزایش سرمایه گذاری های بخش خصوصی قدم های مؤثری برداشته است و اعتماد دوباره به شرکت های داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در کشور از نمونه های مهم این اقدامات است.
    جمعه ای با بیان اینکه تا قبل از دولت تدبیر وامید، سمنان در آرزوی فعالیت یک واحد تولید خودرو بود، گفت: یکی از صنایع مادر در جهان خودروسازی است و با افزایش تولید در شرکت خودرو سازی فردا در سمنان، حجم تولید در واحدهای قطعه سازی استان نیز افزایش چشمگیری خواهد یافت.
    رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان ادامه داد: بخش دولتی به دلیل مشکلات اقتصادی در چند سال گذشته توانایی اداره بسیاری از واحدهای صنعتی و تولیدی را نداشته و واگذاری واحدهای نیمه فعال و غیرفعال به بخش خصوصی در حال حاضر عقلانی ترین روش به منظور افزایش اشتغال و رونق اقتصادی است.
    جمعه ای خاطر نشان کرد: واحد های تولیدی و صنعتی قابل توجهی در چند سال گذشته به بخش خصوصی واگذار شد که این امر در افزایش کیفیت بخشی محصولات تولیدی و رونق کسب وکار در استان ها تاثیر بسزایی داشته است.
    رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان با اشاره به ارایه تسهیلات رونق تولید به عنوان گامی اساسی به منظور خروج کشو راز رکود و افزایش اشتغال در کشور، گفت: با وجود غیر فعال بودن بخش قابل توجهی از واحد های صنعتی و تولیدی، ایجاد حتی یک شغل بسیار ارزشمند است، اما در سه سال گذشته دولت با ارایه تسهیلات رونق تولید، بیش از هزار شغل در استان ایجاد کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو