فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور ناجا:

هموطنان از سفر به مناطق کوهستانی جداً خودداری کنند

ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در ورودی کلانشهرها

عصر خودرو- رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور ناجا، گفت: با توجه به بارش شدید برف و یخ‌زدگی جاده‌ها در روز پنج‌شنبه و جمعه و لازم است شهروندان از سفر به مناطق کوهستانی به خصوص محور هراز، چالوس، قزوین - رشت و فیروزکوه جداً خودداری کنند.

هموطنان از سفر به مناطق کوهستانی جداً خودداری کنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور ناجا  در رابطه با آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور، بیان کرد: در حال حاضر سامانه‌های بارشی در هیچ یک از محورهای مواصلاتی کشور ملاحظه نمی‌شود و تنها مه‌گرفتگی و کاهش دید را در استان گلستان شاهد هستیم.

    رحمانی، اظهار داشت: با توجه به برآوردهای به عمل آمده محورهای مواصلاتی استان‌های همدان، گیلان، زنجان، قزوین، شرق تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، کرمانشاه، اردبیل، گلستان و ارتفاعات سمنان در روز پنج‌شنبه و جمعه شرایط مساعدی ندارند که بر همین اساس ضروری است تا شهروندان از سفرهای غیرضروری به این مناطق خودداری کنند.

    وی در همین راستا، ادامه داد: سطح محورهای استان‌های ذکر شده و خصوصاً مناطق کوهستانی در روز جمعه به علت بارش شدید برف و یخ‌زدگی سطح جاده‌ها به خصوص در محورهای هراز‌، چالوس، قزوین - رشت و فیروزکوه بسیار لغزنده خواهد بود. بر همین اساس به شهروندان توصیه می‌کنیم که از سفرهای غیرضروری در مناطق کوهستانی خودداری کنند.

    رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور ناجا مطرح کرد: با توجه به بارش شدید برف و لغزندگی سطح جاده‌ها از شهروندان تقاضا داریم چنانچه قصد عبور از این مسیرها را دارند تجهیزات ایمنی کافی اعم از زنجیر چرخ را حتماً با خود به همراه داشته باشند.

    رحمانی در رابطه با وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور نیز اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک سنگین را در ورودی کلانشهرها به خصوص در آزادراه کرج - قزوین از محدوده پل کلاک تا بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری شاهد هستیم.

    انتهای پیام/

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو