فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان:

محدودیت های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در همدان اعلام شد

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان بابیان اینکه محدودیت های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در همدان اعلام شده است، خواستار همراهی مردم در اجرای این طرح شد.

محدودیت های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در همدان اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ علی فکری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به اطلاعیه پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان پیرامون مراسم راهپیمایی 22 بهمن سال جاری اشاره کرد و گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان در خصوص محدودیت های ترافیکی راهپیمایی روز 22 بهمن در نقاط مختلف استان اطلاعیه صادر کرده است.

    وی با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به منظور تامین ایمنی عبور و مرور و ایجاد ترافیک روان در مراسم راهپیمایی مردم استان همدان در یوم الله 22 بهمن ماه در مسیرهای پیش بینی شده طرح ویژه ترافیکی به اجرا گذاشته خواهد شد.

    وی به محدودیت های ترافیکی شهرستان همدان اشاره کرد و گفت: از ساعت 7 صبح به بعد تردد وسایل نقلیه شخصی از خیابان های شش گانه به میدان حضرت امام خمینی (ره) ممنوع است.

    وی گفت: همچنین از ساعت 9 صبح به بعد و با شروع تجمع راهپیمایان در میدان حضرت امام خمینی (ره) محدودیت تردد برای تمام وسایل نقلیه شامل خودرو و موتورسیکلت و وسایل شخصی و عمومی در میدان امام و شش خیابان اصلی منتهی به آن در شهر همدان به اجرا درخواهد آمد.

    فکری یادآور شد: توقف در میدان حضرت امام خمینی (ره)، خیابان شریعتی از سمت میدان حضرت امام (ره) تا میدان شریعتی و در خیابان پاسداران از میدان شریعتی تا کوچه منتهی به حمام صفا از ساعت 7 صبح روز جمعه تا پایان مراسم نماز جمعه ممنوع است و در صورت پارک وسایل نقلیه نسبت به انتقال آنان توسط جرثقیل اقدام خواهد شد.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: همزمان با عبور راهپیمایان از خیابان شریعتی و تقاطع خواجه رشید، تردد وسایل نقلیه از سمت میدان امام زاده عبدالله و میدان آرامگاه به سمت تقاطع خواجه رشید نیز ممنوع است.

    وی گفت: پس از ورود راهپیمایان به میدان شریعتی و حسینیه حضرت امام ( ره ) تا پایان مراسم نماز جمعه تردد وسایل نقلیه از سمت سه راهی شهید زمانی، سه راهی شکریه، خیابان مهدیه جنب کانون مهدیه و تقاطع خواجه رشید به سمت میدان شریعتی و خیابان پاسداران ممنوع است.

    فکری یاداور شد: در سایر شهرستانهای تابعه نیز محدودیت های ترافیکی برای تردد و توقف وسایل نقلیه از ساعت 8 صبح در مسیرهای اعلام شده از سوی ستاد گرامیداشت دهه فجر در شهرستان تا پایان برگزاری مراسم نماز جمعه  اعمال خواهد شد.

    وی با تاکید بر اینکه ورود موتورسیکلت به داخل جمعیت راهپیمایان ممنوع بوده و از تردد آنان در محدوده های اجرای طرح های ترافیکی ممانعت به عمل خواهد آمد، گفت: توقف در داخل کوچه ها و خیابان های منتهی به مسیر انجام مراسم راهپیمایی تا فاصله 50 متری ممنوع است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو