فونیکسریمکسبهتام

وضعیت جوی تهران در ۲۲ بهمن

بهبود کیفیت هوا در شهرهای صنعتی از امشب

عصر خودرو- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بهبود کیفیت هوای شهرهای پرجمعیت و صنعتی از امشب خبر داد و روند بارش باران و برف در نقاط مختلف کشور را طی روزهای آینده تشریح کرد.

بهبود کیفیت هوا در شهرهای صنعتی از امشب
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، با اشاره به اینکه تصاویر دریافتی از ماهواره هواشناسی، ورود سامانه بارشی را از سمت مرزهای غربی به کشور نشان می‌دهد، اظهار کرد: این سامانه امروز سبب بارش برف و باران در غرب کشور، برخی نقاط شمال غرب، جنوب غرب، سواحل شمالی، به تدریج دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی خواهد شد.

    وی با بیان اینکه روز جمعه از شدت فعالیت این سامانه در نیمه غربی کشور کاسته می‌شود، اظهار کرد: بارش‌های پراکنده در بخش‌هایی از مرکز، زاگرس مرکزی و جنوبی و شرق کشور رخ داده و عمده فعالیت این سامانه به صورت برف و باران در شمال شرق، دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی، سواحل خزر به ویژه در بخش‌های شرقی خزر خواهد بود.

    مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: در روز شنبه 23 بهمن بارش پراکنده در نیمه شرقی و سواحل شمالی و از بعدازظهر تشدید بارش در سواحل غربی خزر و بارش برف و باران در دامنه‌های البرز مرکزی و زاگرس مرکزی پیش بینی ‌می‌شود.

    وظیفه با اشاره به اینکه بعدازظهر پنجشنبه تا ظهر جمعه پدیده گرد و خاک در استان‌های ایلام و خوزستان دور از انتظار نیست، گفت: امروز هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت با غبار محلی همراه است که انتظار می‌رود از امشب کیفیت هوا در این مناطق بهبود یابد.

    وی در مورد وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران در روز جمعه 22 بهمن مصادف با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ابری، همراه با بارش پراکنده، وزش باد، اواسط روز کاهش ابر، گاهی وزش باد شدید با بیشینه و کمینه دمای 9 و 1 درجه سانتیگراد و در روز شنبه 23 بهمن نیمه ابری، گاهی وزش باد، اوایل شب ابری و بارش پراکنده با بیشینه و کمینه دمای 8 و 2 درجه سانتیگراد پیش بینی ‌می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو