فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور ناجا:

بارش برف در ۱۳ محور مواصلاتی

عصر خودرو- رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف در استان‌های اردبیل،‌قزوین، گیلان، آذربایجان غربی و شرقی، هراز، چالوس، فیرزوکوه، شرق استان تهران، اصفهان،‌ چهارمحال و بختیاری، سمنان و کردستان خبر داد.

بارش برف در ۱۳ محور مواصلاتی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور ناجا  در رابطه با آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر در اغلب محورهای استان‌های اردبیل،‌قزوین، گیلان، آذربایجان غربی و شرقی، هراز، چالوس، فیرزوکوه، شرق استان تهران، اصفهان،‌چهارمحال و بختیاری، سمنان و کردستان شاهد بارش برف هستیم.

    رحمانی اظهار داشت: همچنین اکنون در اغلب محورهای استان‌های البرز، فارس و مازندران نیز بارش باران گزارش شده است.

    وی افزود: تردد در محورهای زنجان، همدان، زنجان- طارم، قزوین- رشت تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

    رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور ناجا از یخ‌زدگی سطح محورهای مواصلاتی کشور خبر داد و گفت: با توجه به یخ‌زدگی سطح جاده‌های کشور پلیس از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در مناطق کوهستانی و گردنه‌ها جلوگیری می‌کند.

    رحمانی بیان کرد: با توجه به شرایط جوی طی امروز و فردا توصیه ما به رانندگانی که قصد سفر به محورهای مواصلاتی بخش‌های شمالی، غربی و مرکزی کشور دارند این است که تجهیزات زمستانی کافی اعم از زنجیر چرخ را با خود به همراه داشته باشند.

    وی مطرح کرد: همچنین رانندگانی که قصد سفر به محورهای جنوبی کشور شامل استان‌های بوشهر، خوزستان، فارس، سیستان و بلوچستان را دارند با توجه به احتمال آبگرفتگی و سیلاب قبل از سفر با این محورها با شماره  120882555جهت اطلاع از آخرین وضعیت مسیر تماس حاصل فرمایند.

    رحمانی در پایان درباره وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: ساعاتی پیش ترافیک صبحگاهی را در بخش‌های ورودی و داخلی کلانشهرها شاهد بودیم که خوشبختانه این ترافیک مرتفع شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو