فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور خبر داد؛

ممنوعیت تردد در جاده هراز

عصر خودرو- رئیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با تشریح آخرین وضعیت راه‌ها گفت: در حال حاضر فقط در محدوده ورودی کلانشهرها شاهد ترافیک هستیم و ممنوعیت تردد در جاده هراز همچنان اعمال می‌شود.

ممنوعیت تردد در جاده هراز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین نقشه ترافیکی در کشور افزود: در حال حاضر در استانهای کردستان اکثر محورها، آذربایجان شرقی محورهای جلفا، مرند واهر، آذربایجان غربی محورهای نقده- ماکو، ماکو-خوی شاهد بارش برف و در محورهای کوهستانی این دو استان شاهد کولاک و مه‌گرفتگی هستیم.

    رحمانی درباره بارش باران نیز گفت: در محورهای استان ایلام، کرمانشاه، کرمان و خراسان رضوی شاهد بارش شدید باران هستیم.

    وی با اعلام اینکه بر طبق هشدارهای سازمان هواشناسی احتمال طغیان رودخانه‌ها به ویژه در استان‌های شرقی و مرکزی وجود دارد از رانندگان خواست از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های آب‌گیر جداً خودداری کنند.

    رئیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور درباره ترافیک نیز گفت: در حال حاضر در باند جنوبی آزاد راه تهران کرج از محدوده پل فردیس تا گرمدره وهچنین باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس شاهد ترافیک نیمه سنگین است.

    رحمانی با اعلام اینکه به دلیل تعطیلات آخر هفته شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای کشور می‌شویم از مسافران خواست به دلیل افزایش برف و باران و همچنین کولاک و احتمال ریزش بهمن، از سفرهای غیرضروری به ویژه در محورهای کوهستانی و برف گیر خودداری کنند.

    وی افزود: محورهای مسدود عبارتند از محور کرج-چالوس که از روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته، از ساعت 20 تا 5:30 روز بعد، به دلیل ایمن سازی تونل امیرکبیر مسدود است. همچنین محور شمشک به دیزین در استان تهران و البرز و محور پونل به خلخال در استان گیلان و اردبیل به دلیل بارش برف و احتمال وقوع بهمن مسدود است.

    رحمانی با اشاره به اینکه محدودیت تردد در جاده هراز همچنان وجود دارد افزود: تردد کلیه وسایل نقلیه بدون زنجیر چرخ در جاده های کوهستانی ممنوع بوده و همکاران من در پلیس راه و راهداری از تردد خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی زمستانه در جاده‌های برفگیر جلوگیری به عمل می‌آورند.

    رئیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در پایان گفت: رانندگان قبل از تردد و مسافرت برای اطلاع از وضعیت راه‌ها میتوانند با شماره تلفن 120 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو