فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا اعلام کرد

تردد در استان‌های کردستان، اصفهان و زنجان تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف در اکثر محورهای استان اردبیل، مازندران(محور هراز ـ چالوس)، آذربایجان شرقی و اصفهان خبر داد.

تردد در استان‌های کردستان، اصفهان و زنجان تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا  در رابطه با آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان اردبیل، مازندران، محور هراز ـ چالوس، آذربایجان شرقی و اصفهان شاهد بارش برف هستیم.

    رحمانی افزود: علاوه بر بارش برف، در برخی از استان‌های خراسان شمالی، فارس، تهران، مازندران، آزادراه ساوه، مشهد، چناران، تربت حیدریه در خراسان رضوی، قزوین محدوده بوئین زهرا و استان مرکزی بارش باران گزارش شده است.

    وی در رابطه با مه‌گرفتگی در برخی از استان‌ها اظهار داشت: اکنون مه‌گرفتگی و کاهش دید را در استان‌های قزوین، ایلام، خراسان رضوی،‌زنجان، چهارمحال و بختیاری، کرمان و کرمانشاه را ملاحظه می‌کنید که بر همین اساس لازم است تا رانندگان نکات ایمنی اعم از رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه را مدنظر قرار دهند.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش شدید برف و کولاک در برخی از استان‌ها خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر بارش شدید برف و کولاک را در استان‌های کردستان، گردنه شاهین ـ اردبیل، محور سمیرم ـ یاسوج، فریدون شهر در استان اصفهان، محور زنجان ـ بیجار و اتوبان تبریز زنجان شاهد هستیم که بر همین اساس، تردد در این محورها تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

    رحمانی اظهار داشت: از رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی به خصوص محورهای ذکرشده را دارند تقاضا داریم تا تجهیزات ایمنی کافی اعم از زنجیر چرخ را با خود به همراه داشته باشند.

    وی همچنین از بازگشایی محور کرج ـ چالوس خبر داد و مطرح کرد: محور کرج ـ چالوس که ساعت 5:30 دقیقه صبح امروز به علت ریزش بهمن مسدود شده بود، در ساعت 8:15 دقیقه صبح امروز با تلاش عوامل راهور بازگشایی شد.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در پایان در رابطه با وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، گفت: در حال حاضر بار ترافیکی سنگین را در هیچ‌یک از محورهای مواصلاتی کشور نداریم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو