فونیکسریمکسبهتام

جایگاه مهم سایپا در راهبرد تولید بیش از سه میلیون دستگاه خودرو

عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: با نقش مهم خود را در تحقق راهبرد تولید بیش از سه میلیون دستگاه خودرو در ایران ایفا کنیم.

جایگاه مهم سایپا در راهبرد تولید بیش از سه میلیون دستگاه خودرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ؛ مهدی جمالی افزود: سایپا پرس هم یکی از فرصت های گروه سایپا است و با توجه به استراتژی صنعت خودرو برای تولید 3 میلیون دستگاه تا سال 1404، سایپا پرس یکی از شرکت های استراتژیک در کل صنعت خودروسازی کشور خواهد بود.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مدیران ارشد سایپا از خطوط تولید سایپا پرس بازدید کردند و از نزدیک با فرآیندهای این شرکت آشنا شدند.

    جمالی در این بازدید گفت: پرس کاری، نخستین مرحله و بنیان خودرو سازی است و با توجه به سیاست های دولت در حذف روند تولید به صورت CKD در صنعت خودرو داخلی این اهمیت بیشتر از قبل نمود دارد.

    وی افزود: علاوه بر این، آزاد شدن ارز برای خودروهایی که کمتر از 20 درصد داخلی سازی دارند و تاکید دولت در مقوله داخلی سازی خودرو، حتما به توان شرکت سایپا پرس به عنوان یکی از شرکت های با توانمندی بالای در فرآیند داخلی سازی به شدت احساس نیاز می شود و از این رو آینده درخشانی را برای سایپا پرس مد نظر داریم.

    مدیرعامل گروه سایپا گفت : دولت در مقوله داخلی سازی پافشاری دارد و این اصرار و پافشاری دولت با توجه به وجود نیروی جوان در کشور ضروری است و با این همه نیروی جوان نباید صرفا مونتاژ کننده خودروهای خارجی باشیم و این سیاست دولت شایسته تقدیر است.

    وی تاکید کرد: یکی از شرکت های استراتژیک سایپا که باید توسعه یابد سایپا پرس است و با تلاش مدیران، کارکنان و کارگران سایپا پرس توسعه این شرکت در اولویت گروه خودرو سازی سایپا قرار دارد.

    جمالی افزود: با توجه به افزایش50 درصدی تولید در گروه سایپا و برنامه افزایش 20 درصدی تولید برای سال آینده ضرورت توسعه سایپا پرس مضاعف است.

    وی تصریح کرد : باید در ساختار ها و نحوه جابجایی محصولات در درون گروه سایپا اصلاحاتی صورت گیرد تا بهره وری سایپا پرس افزایش یابد.

    مدیر عامل گروه سایپا تاکید کرد : باید از همه پتانسیل های سایپا پرس استفاده کنیم به همین خاطر تصمیم گرفته شد که شرکت های پرسی گروه سایپا در سایپاپرس ادغام شوند.

    جمالی گفت : شرکت سایپا پرس این توانمندی را دارد که در صنعت خودرو رشد و توسعه یابد و نقش کلیدی خود را در صنعت خودرو ایفا کند.

    وی تصریح کرد: می توانیم با تغییرات محدودی ساختار این شرکت را اصلاح کنیم تا به بهره وری مطلوب برسد. علاوه بر این سایپا پرس حتما باید از زیان خارج شود و به سوددهی برسد و همچنین ظرفیت های تولیدش افزایش یابد.

    مدیرعامل گروه سایپا در پایان تاکید کرد: باید از فرصت های موجود در صنعت خودرو بیشترین استفاده را ببریم و به آینده سایپاپرس خوش بین هستیم.


    بنابر گزارش سایپانیوز ؛ صالحی نیا معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت هم با حضور در غرفه سایپا دیزل در نمایشگاه بین المللی خودرو، ضمن بازدید از محصولات نمایش داده شده این شرکت در جریان آخرین وضعیت تولید خودروهای تجاری قرار گرفت و وضعیت تولید و عرضه خودروهای تجاری در سایپادیزل را نویدبخش آینده ای روشن دانست.

    در این بازدید که قناتی مدیر کل خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت و جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز حضور داشت،وضعیت کنونی و آتی تولید و فروش خودروهای تجاری مورد بررسی قرار گرفت.

    تنهاپور مدیرعامل شرکت سایپادیزل،نیز با بیان گزارشی از تولید خودروهای تجاری در این شرکت گفت: با توجه به ارتباطات مناسب و همکاری مستمر با شرکای اروپایی مطرح نظیر ولوو سوئد و رنو فرانسه،در سال آتی شاهد شرایط مناسب و روشنی در سایپادیزل خواهیم بود.

    صالحی نیا نیز پس از توضیحات ارائه شده،روند تولید و فروش خودروهای تجاری را در سایپادیزل موفق خواند و افزود: استقبال مردم و پیش فروش بیش از 2300 دستگاه از خودروهای ولوو در طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای و پیش بینی افزایش این آمار در سال آتی؛ نویدبخش دگرگونی و تغییرات قابل ملاحظه در بازار خودروهای سنگین است.

    معاون امور صنایع وزیر صنعت؛ معدن و تجارت گفت: وضعیت تولید و عرضه خودروهای تجاری در سایپادیزل نویدبخش آینده ای روشن است.
    شرکت سایپادیزل بعنوان با کیفیت ترین خودروساز تجاری کشور،حضوری فعال و چشمگیر در نمایشگاه خودرو تهران دارد.

    فروش ویژه نوروزی آغاز شد

    فروش ویژه نوروزی محصولات گروه خودروسازی سایپا با مدل 96 در نمایندگی های سایپا در سراسر کشور آغاز شد.

    رضا تقوی با اعلام این خبر افزود: به منظور جلب رضایت مشتریان و به منظور استفاده هموطنان از خودرو در ایام نوروز، گروه خودروسازی سایپا اقدام به تحویل فوری خودروهای تولیدی خود کرده است.

    مدیر بازایابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در تشریح این شرایط گفت : تحویل خودرو با مدل 96 و بیمه بدنه رایگان ، فروش فوری، پیش فروش، تسهیلات مناسب و بدون ضامن و... از شرایط فروش نوروزی محصولات است.

    وی افزود: انواع خودروهای خانواده X100 ، تیبا و ساینا،Cs35 ، انواع محصولات رنو و برلیانس شرکت پارس خودرو و ... و همچنین خودروهای وانتزامیاد در این سبد فروش قرار گرفته است.

    تقوی گفت: هموطنان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی، ثبت نام و تحویل خودرو به نمایندگی های مجاز گروه سایپا در سراسر کشور مراجعه کنند.

    همچنین مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا با شماره تلفن 096770 پاسخگوی سوالات مشتریان خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو