فونیکسریمکسبهتام

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

عصر خودرو- وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت‌های ترافیکی روزهای چهارشنبه (چهارم اسفندماه) تا شنبه (هفتم اسفندماه) را اعلام کرد.

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، براین اساس تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه تا 6 صبح روز شنبه در محورهای کرج – چالوس – هراز – فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

    همچنین تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد از ساعت 18 تا 23 همان روز از مرزن‌آباد به کرج یک طرفه خواهد بود.

    وسائل نقلیه سنگین نیز در روزهای آینده محدودیت‌هایی خواهند داشت. در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ممنوع است. در محور هراز در کنار ممنوعیت تردد تریلر، تردد کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ممنوع خواهد بود.

    در محور فیروزکوه نیز تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 22 روز جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

    وزارت راه و شهرسازی فهرست 14 جاده را نیز به عنوان محورهای مسدود به دلیل مداخلات جوی اعلام کرده است. براین اساس محور شمشک به دیزین، اولنگ به شاهرود، پونل به خلخال، سروآباد به پاوه، گنج‌نامه به تویسرکان، سی‌سخت به پادنا، بستک به خمیر، رودبار به قلعه‌گنج، رودبار به کهنوج، شیراز به جهرم، بندر لنگه به بندر خمیر، شیراز به خرامه، زرین‌دست به داراب و کازرون به فراشبند مسدود خواهند بود.

    همچنین آزادراه‌ تهران – قم و محورهای چالوس – هراز و فیروزکوه نیز به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای در بعضی از کیلومترها با محدودیت‌های ترافیکی مواجه هستند.

    وزارت راه و شهرسازی وضعیت تردد در جاده‌های کشور در طول 24 ساعت گذشته را اعلام کرده که براین اساس آزادراه کرج به تهران با ثبت بیش از 119 هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده بوده است و پس از آن آزادراه‌های کرج به قزوین، تهران به کرج و قزوین به کرج قرار گرفته‌اند.

    راه‌های ارتباطی پایتخت با ساوه – شهریار و قم نیز در رتبه‌های بعدی جاده‌های پرترافیک قرار دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو