فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل سیتروئن:

مرکز تحقیقات سایپا پیشرفته و مدرن است

عصر خودرو- مدیرعامل سیتروئن در بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا مرکز طراحی و تحقیق بسیار مدرن و بروزی دارد که از قابلیت های فراوانی برخوردار است و در سال های اخیر با سرمایه گذاری مناسب بر روی توسعه و تحقیق تمرکز خوبی داشته و در این مسیر توانسته به موفقیت های چشمگیری دست یابد .

مرکز تحقیقات سایپا پیشرفته و مدرن است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، لیندا جکسون، مدیرعامل شرکت سیتروئن که به همراه هیئتی عالی رتبه در زمان چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو در ایران حضور یافت، از شرکت سایپا و مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا بازدید کرد و از نزدیک با فعالیت های توسعه ای این گروه خودروساز آشنا شد.
    وی در حاشیه این بازدید گفت: گروه خودروسازی سایپا مرکز طراحی و تحقیق بسیار مدرن و بروزی دارد که از قابلیت های فراوانی برخوردار است.
    وی افزود: خوشبختانه گروه سایپا در سال های اخیر با سرمایه گذاری مناسب بر روی توسعه و تحقیق تمرکز خوبی داشته و در این مسیر توانسته به موفقیت های چشمگیری دست یابد که در این بازدید شاهد پیشرفت های خوبی در این حوزه بوده ایم.
    جکسون گفت: فرایند تحقیق و توسعه در این مجموعه بسیار مدرن و خوب انجام می شود و همپا با استاندارد های روز جهانی پیش رفته است.
    وی تاکید کرد: در این بازدید از پلتفرم های در حال اجرای sp0 و   sp100 گروه سایپا بازدید کردم و به خوبی قابل پیش بینی است که در سال های آینده گروه سایپا در زمینه ارائه محصول جدید در بازارهای داخلی و خارجی بسیار موفق عمل خواهد کرد.
    مدیر عامل سیتروئن تصریح کرد: اطلاعاتی که در اختیار ما قرار گرفته بیانگر آن است که سایپا در این مرکز مشغول تحقیق بر روی پروژه هایی با محوریت خودروهای الکترونیکی نیز است و این موضوع هم نشان می دهد که گروه سایپا برای خودروهای نسل آینده نیز اقدامات خود را از هم اکنون آغاز کرده است.
    وی افزود: سیتروئن در همکاری های مشترکی که با گروه سایپا آغاز کرده قطعا به این توانمندی ها توجه خواهد کرد و بر همین اساس می توان فعالیت های جدیدی نیز تعریف و به مرحله اجرا رساند.
    جکسون ضمن بازدید از خودرو جدید و اتومات سایپا که به زودی به بازار عرضه می شود، گفت: این خودرو که توسط متخصصان ایرانی تولید شده، خودرو اتومات اقتصادی بوده و به نظر می رسد بتواند در بازار ایران رقابت خوبی داشته و نظر مشتریان را به خود جلب کند.
    وی افزود: سیتروئن در این مشارکت جدید خود می تواند بر روی توانمندی گروه سایپا در حوزه های مختلف طراحی، مهندسی، تولید، فروش و خدمات پس از فروش حساب کند و قطعا با پتانسیل بالای شرکت سیتروئن در بازارهای بین المللی می توانیم به بازارهای منطقه و جهانی هم ورود کنیم و در این مسیر به نظر موفقیت خیلی دور از نظر نیست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو