فونیکسریمکسبهتام

سردار ساجدی نیا خبر داد

آغاز استقرار نیروهای پلیس در معابر اصلی شهر تهران

فعالیت گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس در روزهای پایانی سال

عصر خودرو- فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آغاز استقرار نیروهای پلیس در معابر اصلی شهر تهران و فعالیت گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس در سطح شهر و مراکز خرید در روزهای پایانی سال خبر داد.

آغاز استقرار نیروهای پلیس در معابر اصلی شهر تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به آغاز استقرار نیروهای پلیس‌های تخصصی در معابر اصلی و همچنین مراکز خرید سطح شهر تهران در ایام پایانی سال اظهار داشت: با توجه به افزایش حضور شهروندان در مراکز خرید، نمایشگاه‌های بهاره و همچنین تردد در مسیرها و معابر اصلی از هفتم اسفند ماه امسال، نیروهای پلیس راهور با استفاده از 50 درصد نیروی موجوددر محل های پر ازدحام استقرار یافته و به برقراری نظم و تسهیل آمد و شد شهروندان می‌پردازند.

    وی با اشاره به حضور گشت های محسوس و نامحسوس، پلیس های تخصصی در این محلات خصوصا در مراکز خرید، گفت: پیش از این، افراد مشکوک و سارقان سابقه دار از سوی ماموران پلیس رصد شده و تحت کنترل قرار می گیرند تا در صورت بروز تخلف و هنجار شکنی از سوی آنها، برخورد قانونی صورت گیرد.

    رئیس پلیس پایتخت با توصیه به شهروندان مبنی بر این که از حمل مقدار زیاد پول نقد خودداری کنند، افزود: در مواقع ازدحام و شلوغی جمعیت خریدار در روزها و شب های پایانی سال و حضور مردم برای خرید در مراکز تجاری و فروشگاه ها، این فرصت را به سارقان می دهد تا با پرسه در بخش های مختلف مراکز خرید، اقدام به سرقت پول نقد شهروندان نمایند. بنابراین استفاده از کارت های عابر بانک و عدم استفاده از پول نقد می تواند این امکان را از سارقان بگیرد.

    فرمانده انتظامی تهران بزرگ در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: شهروندان با رعایت نکات ایمنی و ترافیکی در مورد پارک خودرو و استفاده از راهکارهای پیشگیرانه از سرقت که از سوی پلیس ارایه می شود، توجه داشته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو