فونیکسریمکسبهتام

رونمایی از تمبر مترو همزمان با سالروز افتتاح شرکت بهره برداری

عصر خودرو- با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه از تمبر اختصاصی این شرکت همزمان با سالروز افتتاح آن رونمایی شد.

رونمایی از تمبر مترو همزمان با سالروز افتتاح شرکت بهره برداری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، در آئین رونمایی از این تمبر مازیار حسینی معاون حمل و نقل شهرداری تهران گفت: همزمان با رونمایی از این تمبر و سالروز تاسیس شرکت بهره برداری مترو تهران فرصتی است تا از زحمات 18 ساله همه کسانی که در این عرصه ارائه خدمات کردند تقدیر شود.

    وی به تصویر تمبر اختصاصی مترو تهران اشاره کرد و افزود: بر روی این تمبر سردر ورودی ایستگاه امام خمینی (ره) درج شده است که از آثار فاخر معماری ایرانی محسوب می‌شود و می‌تواند نشان دهنده فرهنگ غنی ما در سطح دنیا باشد.

    وی ادامه داد: چاپ و نشر تمبر اختصاصی شرکت مترو می‌تواند علاوه بر زنده نگهداشتن موضوع مترو نشان دهنده تاریخ و آثار فرهنگی ما باشد و توجهات نسبت به مترو را بیش از پیش افزایش دهد.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر روزانه مترو تهران سه میلیون مسافر را جابجا می کند افزود: به زودی و با افتتاح خطوط جدید ظرفیت جابجایی مسافر در خطوط متروی تهران به بیش از 4.5 میلیون نفر افزایش پیدا می‌کند. این در شرایطی است که هر یک از شهروندانی که وارد خطوط مترو می‌شوند فرصت مناسبی برای مطالعه دارند لذا تلاش می‌کنیم که توجه جامعه را به موضوع کتاب و کتابخوانی جلب کنیم و این اتفاق در زمانی که افراد در داخل خطوط مترو هستند می‌تواند بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

    وی تاکید کرد: می‌توان فرصتی که در داخل خطوط مترو در هنگام جابجایی وجود دارد را به موضوع کتابخوانی اختصاص دهیم و تلاش کنیم فرهنگ کتابخوانی در مترو را ترویج دهیم.

    وی در خصوص همکاری میان شرکت هلدینگ و شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: ارتباط بین هلدینگ و معاونت‌های بهره برداری به وجود آمده و این دو در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. در چنین شرایطی بهترین نتیجه را خواهیم داشت و می‌توانیم در شرایطی که این دو مکمل یکدیگر هستند ایرادات حوزه‌های مختلف را در زمان ساخت برطرف کنیم و بلافاصله پس از ساخت خطوط آنها را به مرحله بهره برداری نزدیک کنیم.

    به گزارش ایسنا، در ادامه احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران با اشاره به ارتباط میان هلدینگ و معاونت‌های مختلف بهره برداری گفت: با ایجاد این ارتباط فاصله میان احداث و بهره برداری کاهش یافته است و در حقیقت ایرادات در سرعت کمتری و همزمان با آماده سازی خط برطرف می‌شود و هر بخشی که آماده می‌شود می‌تواند در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو