فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی یزد خبر داد:

آغاز طرح‌ ‌ترافیکی نوروزی استان یزد از ۲۶ اسفند

عصر خودرو- فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این که برنامه‌های فرهنگی در کنار اقدامات انتظامی از جمله برنامه‌های در دستور کار پلیس یزد است، از آغاز طرح‌های ویژه ترافیکی ویژه ایام عید از ۲۶ اسفند ماه خبر داد.

آغاز طرح‌ ‌ترافیکی نوروزی استان یزد از ۲۶ اسفند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سردار«ایرج کاکاوند» در نشست خبری که به منظور اعلام گزارش عملکرد فرماندهی انتظامی استان یزد طی یک سال گذشته برگزار شد، با بیان این‌که در سال 95 امنیت در استان یزد ارتقا چشم‌گیری پیدا کرده است، اظهار کرد: احساس امنیت نقش کلیدی در توسعه بیش از پیش جامعه ایفا می‌کند.

    وی با اشاره به نقش اصحاب رسانه در تأمین امنیت عمومی با همکاری پلیس، گفت: برقراری امنیت عمومی به تلاش همه جانبه و همکاری دستگاه‌های مختلف نیاز دارد.

    فرمانده انتظامی استان یزد در ادامه با بیان این‌که فرمانده انتظامی یزد در سال جاری رتبه اول کشوری در بحث مبارزه با قاچاق انواع کالا را به خود اختصاص داده است،‌ افزود: امسال شاهد کاهش بیش از 10 درصدی وقوع جرم به ویژه جرائم سرقت در استان یزد هستیم.

    سردار کاکاوند کاهش 40 درصدی سرقت در استان یزد طی دو سال گذشته را از دیگر دستاوردهای فرماندهی انتظامی استان یزد دانست و بیان کرد: 84 درصد سرقت‌های انجام شده در استان کشف شدند.

    این مقام مسئول با بیان این‌که از ابتدای امسال قریب به 30 تن انواع مواد مخدر در استان یزد کشف شده است، تصریح کرد: برقراری امنیت عمومی و بالا بردن احساس امنیت مردم مهمترین هدف پلیس است.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود کنترل امنیت آمد و شد را از دیگر اقدامات در دستور کار فرمانده انتظامی یزد عنوان کرد و ادامه داد: خوشبختانه تا امروز شاهد کاهش 14 درصدی تلفات جاده‌ای و شهری در استان یزد هستیم.

    فرمانده انتظامی استان کاهش 24 درصدی تلفات در تصادفات شهری و 18 درصدی مصدومین را از دیگر دستاورهای راهنمایی و رانندگی استان یزد دانست و بیان کرد: راهنمایی و رانندگی استان یزد در حوزه کاهش کل تصادفات رتبه دوم و در حوزه تصادفات جرحی رتبه اول کشور را کسب کرد.

    کاکاوند در مورد اقدامات فرمانده انتظامی استان در حوزه جرائم فضای مجازی، تصریح کرد: استان یزد در حوزه کشف جرائم در فضای مجازی به نسبت وقوع رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

    وی در ادامه بحث قتل زرگر یزدی و سرقت از آن را یکی از مهمترین و دردناک ترین اتفاقات امسال استان یزد دانست و گفت: خوشبختانه با اقدامات به موقع نیروهای انتظامی و امنیتی قاتل شناسایی و در کمترین زمان دستگیر شد و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

    این مقام مسئول اعدام قاتل جوان زرگر یزدی را هشداری جدی به تمام کسانی دانست قصد برهم زدن نظم عمومی و تعرض به حقوق مردم در استان یزد و دیگر نقاط کشور را دارند.

    سردار کاکاوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تدوین برنامه‌های امنیتی و فرهنگی ویژه ایام نوروز در فرمانده انتظامی استان یزد،‌ گفت: طرح‌های ویژه ترافیکی از 26 اسفند ماه در سطح معابر استان یزد آغاز می‌شوند.

    وی در مورد مراسم چهارشنبه سوری و تعطیلات ایام عید در استان یزد خاطرنشان کرد: همکاری مردم در مورد رعایت ایمنی‌های لازم و ارتباط مستمر با پلیس، از جمله مهمترین راهکارهای اجرایی در راستای تأمین امنیت در ایام عید است.

    فرمانده انتظامی استان یزد در پایان با اشاره به افزایش 35 درصدی کشفیات کالای قاچاق در سال جاری  گفت: 85 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در سال 95 کشف و ضبط شده است

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو