فونیکسریمکسبهتام

استاندار کرمانشاه در بازدید از پروژه ایران خودرو صحنه خبر داد:

افتتاح خودروسازی صحنه در فروردین ۹۶

عصر خودرو- استاندار کرمانشاه از افتتاح خودروسازی صحنه استان کرمانشاه در ۳۱ فروردین ۹۶ و بکارگیری ۴۰۰ نیرو در فاز اول این پروژه خبر داد.

افتتاح خودروسازی صحنه در فروردین ۹۶
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، اسدالله رازانی پیش از ظهر امروز سه شنبه به همراه جمعی از مسئولین استانی و خبرنگاران از پروژه خودروسازی صحنه بازدید کرد.

    وی در این بازدید و در جمع خبرنگاران در خصوص روند اجرای این پروژه گفت: ایران خودرو کرمانشاه که در شهرستان صحنه واقع شده است، متاسفانه پیش از سفر رئیس جمهور آن سرعت لازم را نداشت و در خصوص سقف تولید آن نیز ابهاماتی وجود داشت.

    استاندار کرمانشاه افزود: در جریان سفر رئیس جمهور 2 تصمیم در این خصوص گرفته شد و وزیر صنعت، معدن، تجارت هم برای افزایش سقف تولید اینجا و رساندن آن به 100 هزار خودرو در سال و هم سرعت به کار این تصمیمات را اتخاذ کرد.

    وی افزود: از زمان سفر کار این پروژه سرعت خوبی گرفته و امروز ملاحظه می کنید که این روزهای پایانی سال بیش از 200 نفر نیرو در بخش های مختلف این پروژه کار می کنند.

    رازانی ادامه داد: طی تمهید به عمل آمده از سوی مدیرعامل این پروژه برای افتتاح این پروژه در 31 فروردین 96 همه چیز آماده است و پروژه مراحل نهایی خود را طی می کند.

    وی گفت: بخش قابل توجهی از قطعات خودرو وارد کارخانه شده و تغییراتی در نوع خودروی تولیدی نیز به وجود آمده است. پیش از این قرار بر تولید خودروی سمند در این کارخانه بود که با توجه به تعهدی که وزیر صنعت، معدن، تجارت در جریان سفر دادند یک خودروی با برند جهانی و برند روز در اینجا داشته باشند، قرار بر تولید خودروی پژو پارس شد و ما تولید خودروی پژو پارس را خواهیم داشت.

    استاندار کرمانشاه، فاز یک این پروژه از سال 96 اجرایی و تولید آن از 31 فروردین با حضور 100 نفر نیروی انسانی آغاز می شود و سپس به 200 نفر افزایش می یابد.

    وی افزود: جذب این 100 نفر نیز در جریان است و طی یک آزمون دقیق این 100 نفر از بین شرکت کنندگان در فراخوان جذب می شوند و هم اکنون مراحل نهایی آن در حال طی شدن است و کار اعزام این نیروها برای آموزش از 15 فروردین آغاز می شود و 31 فروردین تولید خودرو خواهیم داشت.

    رازانی ادامه داد:  تا پایان سال نیز تعداد خودروهای تولیدی به 30 هزار دستگاه در سال خواهد رسید و در افق بلند مدت هم به 100 هزار و و بیش از 100 هزار می رسد.

    وی تاکید کرد: این آرزویی است که مردم استان داشتند و این صنعت، یک صنعت کاملا اشتغال آفرین است و در همین فاز یک تا پایان سال بالغ بر 400 نفر در اینجا مشغول به کار می شوند.

    استاندار کرمانشاه افزود: اشتغال غیر مستقیم آن نیز خیلی خیلی بیشتر، هم در بخش قطعه سازی و هم حمل و نقل خواهد بود که باعث رونق اشتغال در سطح منطقه می شود و سنگ بنای یک کار بزرگ و تحولی در اشتغال منطقه با این پروژه صورت گرفته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو