فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان حمایت خبر داد:

ارسال پرونده ۴ شرکت خودروساز به تعزیرات

عصرخودرو- مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه روش قیمت‌گذاری خودرو تغییری نکرده است، از ارسال پرونده چهار شرکت خودروساز متخلف به سازمان تعزیرات حکومتی در آینده نزدیک خبر داد.

ارسال پرونده ۴ شرکت خودروساز به تعزیرات
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۸:۱۵

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، محمدحسن نکویی مهر با تاکید به اینکه هرگونه افزایش قیمت خودرو پس از بررسی اسناد مربوطه در کمیته خودرو و سازمان حمایت صورت می گیرد، گفت: پس از انجام مراحل فوق در ابتدای تیرماه کمیته خودرو با برخی از درخواست افزایش قیمت های شرکت های پارس خودرو و ایران خودرو موافقت کرده ضمن اینکه براساس مصوبه این کمیته مقرر شد که قیمت برخی از خودروها نیز کاهش یابد.

    وی دامنه افزایش قیمت مجاز برخی از خودروها را براساس مجوز کمیته خودرو دو تا چهار درصد عنوان کرد و گفت: در برخی موارد که خودروسازان مطابق با تصمیمات اخذ شده، عمل نکرده اند تخلف محسوب شده و پرونده های آنها به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

    مدیرعامل سازمان حمایت با بیان اینکه برخی قصد دارند در فضای شایعه و فرافکنی تغییر قیمت مجدد خودروها را قانونی نشان دهند، به شابا گفت: سازمان حمایت اخیرا درخواستی مبنی بر افزایش قیمت خودرو دریافت نکرده است و با هرگونه افزایش قیمت غیر قانونی به شدت برخورد می کند .

    کرمان موتوراکستریم