فونیکسریمکسبهتام

قیمت خودروهای وارداتی کاهش می‌یابد

عصر خودرو : مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: با ابلاغ و اجرایی شدن شیوه‌نامه چگونگی واردات و خدمات پس از فروش، قیمت خودروهای وارداتی کاهش خواهد یافت.

قیمت خودروهای وارداتی کاهش می‌یابد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۹:۰۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» شبکه اطلاع رسانی بازرگانی ایران ،محمدرضا سلیمی ، با اشاره به ابلاغ شیوه نامه چگونگی واردات خودرو توسط سایر اشخاص حقیقی و حقوقی و همچنین ابلاغ شرایط خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی، گفت: این شیوه نامه به زودی از سوی سازمان توسعه تجارت اجرایی خواهد شد.
سلیمی ادامه داد: پیش بینی می شود با اجرایی شدن این شیوه نامه قیمت خودروهای وارداتی در چند ماه آینده با روندی نزولی همراه باشد.
وی خاطرنشان کرد: در شیوه نامه چگونگی واردات خودرو ، شرایط خدمات پس از فروش برای خودروهای سواری نیز در نظر گرفته شده است، اما واردات این خودرو ملزم به رعایت مقررات خاص خود است.
سلیمی اضافه کرد: بحث گارانتی و ضمانت پشتیبانی، دارا بودن گواهی ساخت خودرو بر اساس استانداردهای اروپایی، گواهی حمل از مبداء، دارابودن تعیین شرایط گارانتی و وارانتی، الزام نماینده رسمی به ارایه خدمات پس از فروش و ... از جمله شرایطی است که لازمه ورود خودروهای سواری محسوب می شود.
به گفته وی، قراردادهای تجاری بر حسب نوع قرارداد نمایندگان رسمی با شرکت های خارجی با جدیت بیشتری پیگیری می شود.

کرمان موتوراکستریم