فونیکسریمکسبهتام

کسب بیشترین سهم بازار تولید خودرو توسط سایپا

عصر خودرو : در حالیکه برخی شرکت های خودروساز بواسطه کاهش بازار با کاهش تولید مواجه شده اند گروه خودروسازی سایپا با رشد بیش از ۱۲ درصدی تولید خودرو سواری در پنج ماه گذشته ۳۱۵ هزار دستگاه انواع خودرو تولید کرد.

کسب بیشترین سهم بازار تولید خودرو توسط سایپا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۱:۴۳

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از سایپا نیوز، سایپا در این مدت با عرضه این میزان خودرو به هموطنان سهم خود را در بازار خودروسواری کشور به بیش ترین درصد از سهم بازار در بین خودروسازان رسانده است .
    مدیریت اصولی و نوین، تحقق برنامه ها، انتصاب مدیران شایسته و با تجربه، داشتن برنامه های کوتاه مدت و میان مدت و دراز مدت براساس نیاز مشتریان و اقتصاد رقابتی از علل اصلی کسب دستاورهای فوق است. دستاوردهایی که هرکدام به تنهایی برای یک شرکت موفقیت بزرگ محسوب شده و می تواند هر شرکتی را در زمره شرکت های موفق قرار دهد.
    شرکت سایپا با هماهنگی و یکپارچگی و با عرضه انواع خودروهای سواری در کلاس ها و مدل های مختلف ، تمام سلیقه های هموطنان را پاسخ میدهد. سایپا در پنج ماه گذشته 315 هزار دستگاه انواع محصول خانواده X100 ، تیبا، خودروهای گروه رنو و نیسان شامل تندر 90، مگان، تینا و خودروهای سبک و سنگین تجاری شامل انواع وانت، کامیون، کشنده و کمپرسی تولید کرده است.
    همچنین اضافه می شود برنامه ریزی اصولی، دید دراز مدت و تولید مطابق سلیقه و فرهنگ ایرانیان رویکرد سایپا در تولید خودرو است.
    گروه سایپا در همه زمینه های، تولید، کیفیت، داخلی سازی، فروش و سهم بازار، بورس، سرمایه گذاری زیر بنایی، داخلی سازی و حتی عمل به مسئولیتهای اجتماعی پیشتاز سایر شرکتها بوده است. پیش بینی می شود با انگیزه ای که کارکنان سایپا از کسب سهام شرکت خودشان به دست آورده اند در کاهش هزینه ها، افزایش تولید و در نهایت سودآوری شرکت در سال جاری شرکت سایپا موفق تر از سال های گذشته عمل کنند.


    کرمان موتوراکستریم