فونیکسریمکسبهتام

بار سفرهای نوروزی کاهش یافت

جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته

عصر خودرو- وزارت راه و شهرسازی جزییات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی روزهای چهارشنبه ۱۶ تا شنبه ۱۹ فروردین‌ماه را اعلام کرد.

جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، براین اساس تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا 6 صبح روز شنبه از محورهای کرج – چالوس – هراز – فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

    همچنین تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت 17 تا 23 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

    تردد وسائل نقلیه سنگین نیز در طول این روزها محدودیت‌هایی خواهد داشت. براین اساس تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور چالوس ممنوع است. در محور هراز در کنار ممنوعیت تردد تریلر، تردد کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای چهارشنبه و 8 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه ممنوع خواهد بود.

    در محور فیروزکوه نیز تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

    همچنین وزارت راه و شهرسازی 11 محور را نیز به دلیل مداخلات جوی مسدود اعلام کرده است. براین اساس محور شمشک – دیزین، رامیان – شاهرود، پونل – خلخال، سروآباد – پاوه، گنج‌نامه – تویسرکان، سی‌سخت – پادنا، بستک – خمیر، رودبار – قلعه‌گنج، رودبار – کهنوج، فسا – داراب و استهبان – نی‌ریز مسدود خواهند بود.

    همچنین وزارت راه و شهرسازی وضعیت تردد در 24 ساعت گذشته جاده‌های کشور را اعلام کرده که براین اساس میزان ترددها در قیاس با مدت مشابه روز گذشته 9 درصد کاهش یافته تا حاکی از به پایان رسیدن بخش قابل توجهی از بار سفرهای نوروزی باشد.

    براین اساس آزادراه کرج به تهران با ثبت 147 هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده کشور بوده است.

    پس از آن آزادراه‌های قزوین به کرج، کرج به قزوین، تهران به کرج و قم به تهران قرار گرفته‌اند و راه‌های ارتباطی پایتخت با ساوه – شهریار و پاکدشت در رتبه‌های بعدی هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو