فونیکسریمکسبهتام

جایزه Red Dot ۲۰۱۷:

پیروزی سه گانه برای طراحی خودروهای کیا

عصر خودرو- کیا موتورز با کسب سه جایزه Red Dot موفقیتی دوباره در زمینه طراحی کسب نمود. اپتیما استیشن، خودروی کراس اوور هیبریدی نیرو و خودروی کاملاً جدید ریو در کلاس خودرویی خود موفق به کسب جایزه طراحی شدند.

پیروزی سه گانه برای طراحی خودروهای کیا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ،  همچنین اپتیما استیشن به دلیل برخورداری از طراحی متفاوت و متمایز جایزه بهترین بهترین ها را به خود اختصاص داد و کیا نیرو تحسین داوران را به علت پرداختن دقیق به جزئیات، برانگیخت. اپتیما استیشن راه خودروی اپتیمای سدان که خود برنده جایزه بهترین بهترین ها در سال 2016 شده بود را ادامه داده است. این روند از خودروی اپتیما نسل قبل که در سال 2011 معرفی شده بود نیز وجود داشته است. این پیروزی ها رمز موفقیت کیا موتورز می باشند که تا کنون 18 جایزه Red Dot را به خود اختصاص داده است. کسب این سه گانه در شروع سال 2017 بسیار مسرت بخش می باشد.

    پیتر شرایر طراح ارشد کیاموتورز می گوید: "طراحی این سه خودرو که برنده جوایز شده اند در نتیجه ارتباط کاری دقیق و پیوسته مراکز طراحی کیا در کره، آلمان و آمریکا شکل گرفته اند. تیم طراحی جهانی کیا به کسب این سه گانه افتخار می کند زیرا این جوایز دلیل بر کیفیت بالای طراحی این خودروها می باشد و کسب موفقیت در کسب جایزه بهترین بهترین ها توسط کیا اپتیما برای سومین بار نشان از استمرار در کیفیت بالا و رعایت استانداردها در طراحی این خودرو دارد."

    کیا اپتیما استیشن که اولین خودروی استیشن کیا مختص بازار اروپا می باشد دارای مشخصه های برتر طراحی سدان اپتیما و افزایش کیفیت طراحی داخلی می باشد که این موارد در کنار طراحی استیشن خودرو آن را به نمونه ایی درخشان تبدیل کرده است.

    خودروی ریو جدید با طراحی دگرگون شده نسبت به نسل قبل با ظاهری شکیل و مدرن، کابین زیبا و جادار و استفاده از جدیدترین سیستم های ایمنی به بازار معرفی شده است. درب موتور کشیده تر در کنار طراحی عمودی ستون C خودرو به افزایش قابلیت های کاربردی و ایجاد حس تهاجمی در نمای بیرونی خودرو کمک شایانی کرده است همچنین داشبورد که به صورت زاویه دار به سمت راننده طراحی شده باعث ایجاد قابلیت های کاربردی بالا و ارگونومیک در داخل خودرو شده است.

    خودروی کیا نیرو با تجمیع قابلیت های کاربردی خودروهای کراس اوور کوچک در کنار طراحی ظاهری یک دست و زیبا به صورت کاملاً متمایز از سایر خودروهای هیبرید خود را نشان داده است. این خودرو همچنین اولین خودروی هیبرید کراس اوور می باشد.

    جایزه Red Dot: حضور 5500 محصول از 54 کشور دنیا
    از زمان شروع اهدای جایزه Red dot درسال 1955 توسط مرکز طراحی Rhine-Westphalia شمالی، این جایزه به یکی از معتبرترین جوایز خودرویی در مقوله طراحی در سراسر دنیا تبدیل شده است. هئیت داوران این رقابت شامل طراحان حرفه ایی مستقل، اساتید طراحی و خبرنگاران روزنامه ها از سراسر دنیا می باشند.
    این جایزه در سه گروه طراحی محصول، طراحی ارتباطات خودرویی و طراحی خودروی مفهومی انجام می پذیرد. در مراحل امتیاز دهی مواردی نظیر میزان نوآوری، کیفیت محصول، قابلیت های کاربردی و... در نظر گرفته می شود. در سال 2017 شرکت هایی با  5500 محصول از 54 کشور مختلف در مسابقات شرکت کرده بودند.

    مراسم نهایی اعلام برندگان مسابقه طراحی در 3 جولای 2017 در سالن اوپرا و تئاتر Aalto در آلمان که توسط Alvar Aalto طراحی شده است برگزار خواهد شد.

    لیست اخبار

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو